با افزایش تعداد اقامتگاههای فعال در جاباما به 20 هزار و تنوع قیمتی آنها، میتوان انتظار داشت این بازیگر اصلی بازار رزرو آنلاین اقامتگاه در ایران، زمین بازی را متحول خواهد کرد.
کمتر از 30 روز از انتشار گزارش سال این پلتفرم میگذرد و در این مدت 2 هزار اقامتگاه به تعداد اقامتگاههای فعال آن اضافه شده است و بهنظر میرسد استراتژی جاباما در رقابت با سایر پلتفرمهای این حوزه استراتژی برنده است.
با افزایش تنوع انواع اقامتگاه میتوان کاربران با سلایق مختلف را جذب کرد. کاری که جاباما بهویژه در طول دو سال گذشته به خوبی در آن ایفای نقش کرده است و از هتلهای لوکس و استخردار تا بومگردیهای سنتی در کوچکترین روستاها را به مجموع تنوع اقامتگاههای خود اضافه کرده است. موضوعی که در کمپین محیطی اخیرش نیز دیده میشود و تصاویر مختلفی از انواع اقامتگاه را به همه سلیقهها معرفی کرده است.
بدون شک انتظار میرود تنوع اقامتگاه در شهرهای مختلف ایران با تنوع قیمتی همراه باشد و کاربران در اقشار مختلف بتوانند اقامتگاه متناسب با شرایط خود را رزرو کنند. از همین رو جاباما توانسته با فراهم کردن تنوع اقامتی و قیمتی سفر را برای افراد بیشتری دسترسپذیر کند و اقشاری که از لحاظ مالی توانایی سفر رفتن و رزرو هتلها و ویلاهای لوکس را نداشتند، امروز بتوانند با اقامتگاهّای اقتصادیتر را رزرو و سفر کنند.