رونمایی از رولزرویس لاروز نوآر: اشتیاق تاریک و زیبایی عشق

رولزرویس خودروی دراپتیل لاروز نوآر را معرفی کرد، یک خودروی تاریک و تئاتری که آن را داستان عشقی می‌نامد

رونمایی از رولزرویس لاروز نوآر: اشتیاق تاریک و زیبایی عشق

رولزرویس خودروی دراپتیل لاروز نوآر را معرفی کرد، یک خودروی تاریک و تئاتری که آن را داستان عشقی می‌نامد. در یک رویداد خصوصی در طول هفته خودرو مونتری به مالکان خود ارائه شد، این خودرو از گل بلک بکارا الهام گرفته شده بود. رولزرویس می‌گوید که این خودرو نمایانگر تقطیب تجربیاتی است که توسط مالکانش مورد علاقه قرار گرفته‌اند، کسانی که نماینده‌ای از دانش‌پذیری درجه‌ی بالاتر هستند.

رنگ خودروی رولزرویس دراپتیل «عشق واقعی» نام دارد. این رنگ اناری که دارای یک براقیت درخشان و درخشندگی‌های مرواریدی است که با توجه به نور تغییر رنگ می‌دهد. پنج لایه لاکر شفاف بر روی لایه پایه پخش می‌شود، هرکدام با ترکیبی کمی متفاوت از قرمز. رولزرویس ادعا می‌کند که برای این رنگ فرآیند رنگ‌آمیزی جدیدی توسط یک تیم از متخصصان توسعه داده شد، که بیش از 150 نسخه تکراری برای بهره‌برداری از آن نیاز بود.

تمامی سطوح روشن این خودرو با یک پوشش تاریک به نام هیدروشید (به دلیل ویژگی مایع آن) پوشیده شده‌اند. این قطعات رنگ‌آمیزی نشده‌اند. به جای آن، در فرآیند الکترولیت کروم یک رنگ تاریک اما با بازتاب اضافه می‌شود. این تمامیت تمامی طراحی داخلی را فراگرفته و به صورت دستی به لطافتی بالا پالیش می‌شود.

دراپتیل شامل یک سقف جداپذیر طراحی شده است تا به آن دو نمای متمایز داده شود. سقف بلند و کم‌ارتفاع، به این خودرو ظاهر کوپه‌ای نمایان می‌دهد و دارای بخشی از شیشهٔ الکتروکرومیک است که با لمس یک دکمه از شفاف به تقریباً نیمه‌شفاف تغییر می‌کند. پس از برداشته شدن، دراپتیل به یک خودروی بازتاپ ظریف و بدون سقف تبدیل می‌شود.

در داخل، داخلی با کاربردی بی‌نظیر، به ویژه تزئینات فوق‌العاده پارکوتری، ساکنان خود را با صنایع دستی زیبایی محاصره می‌کند، به ویژه طرح بی‌نظیر پارکوتری. با استفاده از 1٬603 مثلث چوب مشکی، این طرح بیانگر یک بیان انتزاعی از برگ‌های گل رز سقوط کننده است. این الگوی بسیار پیچیده عمداً نامتقارن است زیرا مشتریان می‌خواستند آن را به عنوان یک پراکندگی طبیعی و ارگانیک از برگ‌ها نمایش دهد.

قطعه مرکزی یک ساعت لوکس منحصربه‌فرد است، یک ساعت اودمار پیگه آهو کانسپت رویال اوک کرونوگراف دورگرد اسپلیت-ثانیه GMT با تاریخ بزرگ به قطر 43 میلی‌متر. این ساعت با رنگ‌های لاروز نوآر همخوانی دارد، با شمارنده‌های قرمز و حلقه داخلی قرمز، که تضاد شدیدی با صفحهٔ سیاه ویژهٔ آن، با حاشیه‌های رودیوم‌رنگی، ایجاد می‌کند. مشتریان درخواست کرده‌اند که این ساعت قابل جداشدن و قابل استفاده باشد. پس از برداشتن آن، بازویی تیتانیومی با طراحی زیبا جایگزین شده و یک سکهٔ طلا سفید با یک حکاکی گل رز نمایش داده می‌شود.

لاروز نوآر خط تخصصی خودروهای دست‌ساز رولزرویس را ادامه می‌دهد و یکی از چهار کمیسیون منحصربه‌فرد دراپتیل است که شرکت کوچ‌ساز قصد ساخت آن را دارد. به همین موقع، شرکت همچنین در حال گذار به تولید خودروهای الکتریکی مانند مدل جدید اسپکتر است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان