معرفی فیلم درام Prisoner’s Daughter

فیلم درام دختر مرد زندانی (Prisoner’s Daughter) اثری به کارگردانی کاترین هاردویک است، کسی که اخیراً فیلم مادر مافیا (Mafia Mamma) را با بازی تونی کولت ساخته است. نویسندگی این اثر سینمایی تازه را نیز مارک باچی در دست دارد و برایان کاکس و کیت بکینسیل نیز در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

معرفی فیلم درام Prisoner’s Daughter

فیلم درام دختر مرد زندانی (Prisoner’s Daughter) اثری به کارگردانی کاترین هاردویک است، کسی که اخیراً فیلم مادر مافیا (Mafia Mamma) را با بازی تونی کولت ساخته است. نویسندگی این اثر سینمایی تازه را نیز مارک باچی در دست دارد و برایان کاکس و کیت بکینسیل نیز در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

داستان فیلم «دختر مرد زندانی» داستان پدری را دنبال می‌کند که برای 12 سال زندانی بوده و حالا پس از اینکه به بیماری لاعلاج دچار شده، سعی دارد تا همان‌طور که دوران محکومیت خودش را سپری می‌کند، با دخترش با بازی کیت بکینسیل نیز دوباره ارتباط برقرار کند. این اثر سینمایی در جشنواره بین‎‌المللی فیلم تورنتو 2022 اکران شده و در آنجا نیز نقدهای متوسطی را دریافت کرده است. در ادامه این مطلب همراه با ما باشید تا به معرفی این اثر سینمایی بپردازیم.

عوامل سازنده فیلم Prisoner’s Daughter

سکان کارگردانی فیلم «دختر مرد زندانی» را کاترین هاردویک در دست دارد. فیلم‌نامه این اثر را نیز مارک باچی قلم زده است. هاردویک نه‌تنها کارگردانی برجسته است بلکه به‌عنوان نویسنده، طراح تولید و کارگردان نیز کار کرده و فیلم سیزده (Thirteen) محصول سال 2003 نیز اولین تجربه کارگردانی او بوده است. او بیشتر برای کارگردانی فیلم گرگ و میش (Twilight) سال 2008 شهرت دارد و از جمله دیگر آثارش می‌توان به فیلم لردهای داگ‌تاون (Lords of Dogtown)، فیلم شنل قرمزی (Red Riding Hood) و فیلم از حالا دلتنگت هستم (Miss You Already) اشاره کرد. او در ادامه قرار است قسمت ابتدایی سریال The Raven Cycle را کارگردانی کند.

مارک باچی نیز نویسنده و تهیه‌کننده‌ای توانا و برجسته است که بیشتر برای کارهایش در سریال میان (Between)، سریال کارآگاه واقعی (Real Detective) و سریال Northern Rescue شهرت دارد. نوآ گرینبرگ نیز به‌عنوان فیلم‌بردار در فیلم «دختر مرد زندانی» فعالیت دارد.

داستان فیلم Prisoner’s Daughter

فیلم «دختر مرد زندانی» به‌عنوان داستانی از ارتباط انسانی و روابط خانگی توصیف شده و داستان یک زندانی به نام مکس را دنبال می‌کند که به 12 سال زندان محکوم شده است و این در حالی است که به دنبال حفظ عشقش نسبت به دخترش به نام مکسین است. زمانی که مکس مبتلا به بیماری لاعلاجی تشخیص داده می‌شود، سعی دارد تا پس از مدت‌ها دوری دوباره با مکسین ارتباط برقرار کند.

بازیگران فیلم Prisoner’s Daughter

نقش‌های اصلی فیلم «دختر مرد زندانی» را کیت بکینسیل و برایان کاکس بازی می‌کنند. برایان کاکس که تاکنون جوایز مختلفی را به دست آورده، بیشتر برای نقش‌آفرینی در فیلم راب روی (Rob Roy)، فیلم شجاع دل (Braveheart)، فیلم نورنبرگ (Nuremberg)، فیلم هویت بورن (The Bourne Identity)، فیلم تروی (Troy) و فیلم چرچیل (Churchill) شهرت دارد. از سال 2018 میلادی نیز این بازیگر نقش لوگان روی را در سریال وراثت (Succession) شبکه اچ‌بی‌او بازی کرده است و در ادامه قرار است در انیمیشن سینمایی ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم (The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim) صداپیشگی کند.

کیت بکینسیل نیز بیشتر برای نقش‌آفرینی در مجموعه فیلم‌های جهان زیرین (Underworld) شهرت دارد و در فیلم عاشقانه و کمدی سرندیپیتی (Serendipity) نیز بازی کرده است. او همچنین در فیلم‌های برنده جوایزی همچون فیلم پرل هاربر (Pearl Harbor)، فیلم هوانورد (The Aviator)، فیلم عشق و دوستی (Love & Friendship) و تعدادی دیگر نیز سابقه بازی دارد.

از جمله دیگر بازیگرانی که در فیلم «دختر مرد زندانی» نقش‌آفرینی بازی می‌کنند می‌توان به ستاره فیلم شکارچیان ارواح (Ghostbusters) یعنی ارنی هادسون در نقش هنک، ستاره سریال گاتهام (Gotham) یعنی کریستوفر کونوری در نقش ازرا، بازیگر فیلم والدین بودن (Parenthood) یعنی تایسون ریتر در نقش تایلر و ستاره سریال این ما هستیم (This is Us) یعنی جان هیورتس در نقش جوزف اشاره کرد.

تاریخ اکران فیلم Prisoner’s Daughter

فیلم «دختر مرد زندانی» در تاریخ 14 سپتامبر سال 2022 در جشنواره بین‎‌المللی فیلم تورنتو به روی پرده سینماها آمده بود و این در حالی است که در تاریخ 30 ژوئن سال 2023 میلادی (شنبه 10 تیر 1402) نیز در سینماها اکران شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر