ماهان شبکه ایرانیان

امکانات هتل مجلل درویشی مشهد

هتل های بسیاری در شهر مشهد وجود دارند که هتل مجلل درویشی، یکی از بهترین و بزرگ ترین آن ها به شمار می آید

امکانات هتل مجلل درویشی مشهد

هتل های بسیاری در شهر مشهد وجود دارند که هتل مجلل درویشی، یکی از بهترین و بزرگ ترین آن ها به شمار می آید. هتلی که اقامتی به یاد ماندنی و پر از آرامش را برای شما به ارمغان می آورد؛ بنابراین اگر قصد سفر به شهر مشهد را دارید و می خواهید چند روزی را در آسایش کامل به سر ببرید، رزرو هتل مجلل درویشی، پیشنهاد ما به شما عزیزان است. برای کسب اطلاعات کامل در مورد این هتل، تا پایان نوشته با ما همراه باشید.

معرفی هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد یک هتل پنج ستاره لوکس در قلب شهر مشهد است که به دلیل طراحی شیک و خدمات استثنایی، یکی از بهترین گزینه ها برای مسافرانی است که به شهر مشهد سفر می کنند. موقعیت ایده آل این هتل برای افرادی که می خواهند جاذبه های شهر را بررسی کنند، بسیار مناسب است؛ زیرا نزدیک به بسیاری از مراکز خرید و نقاط دیدنی مشهد قرار دارد.

این هتل دارای بیش از 200 اتاق و سوئیت است که همگی با امکاناتی بی‌ نظیر، طراحی و مبله شده اند. اتاق های هتل بسیار بزرگ و راحت هستند و برای مهمانان اقامتی لذت بخش فراهم می کنند. این هتل چندین رستوران و کافه دارد که غذا های محلی و بین المللی متنوعی ارائه می دهد و برای مهمانان غذاهای متنوعی فراهم می کند.

علاوه بر اقامت لوکس، هتل درویشی مشهد امکانات و خدمات گسترده ای را برای راحتی و لذت بردن مهمانان خود فراهم کرده است. در ادامه، به بررسی امکانات این هتل پنج ستاره می پردازیم.

بررسی امکانات هتل درویشی مشهد

همان طور که می دانید، هتل درویشی مشهد یک هتل پنج ستاره بوده و خدمات منحصر به فرد و جذابی را برای مسافران خود، ارائه می دهد. با توجه به بین المللی بودن آن امکانات و خدمات بسیار مدرنی و در سطح تراز جهانی را در اختیار مراجعه کنندگان به هتل قرار می دهد. برخی از این خدمات عبارت اند از:

  • اتاق ها و سوئیت ها: هتل درویشی مشهد دارای 223 اتاق و سوئیت است که همگی با طراحی شیک و امکانات به روز مجهز شده اند. اتاق ها دارای امکاناتی مانند تلویزیون LCD، تهویه مطبوع، سیستم صوتی، مینی بار و صندوق امانات هستند.

  • رستوران ها و کافه ها: هتل درویشی مشهد دارای چندین رستوران و کافه است که غذاهای محلی و بین المللی را در فضایی شیک و دلنشین در قالب منویی گسترده از غذاها و نوشیدنی های لذیذ در اختیار مسافران قرار می دهد.

  • مرکز تناسب اندام و اسپا: هتل دارای مرکز زیبایی اندام مجهز به تجهیزات مدرن است که شامل سالن ورزشی، استخر سرپوشیده، سونا و اسپا می شود. مهمانان می توانند در این مراکز ورزش کنند و لذت ببرند.

  • مرکز تجاری و اتاق جلسات: این هتل دارای مرکز تجاری کاملاً مجهز بوده و برای مسافرانی که قصد برگزاری جلسات کاری دارند، مناسب است. همچنین اتاق های کنفرانسی، با ظرفیت مختلف نیز در این هتل وجود دارد که برای برگزاری انواع جلسات کاری کاربرد دارد.

  • خدمات اضافی: هتل درویشی مشهد خدماتی مانند خدمات اتاق 24 ساعته، خدمات پذیرایی و خدمات نگهداری از بار را نیز ارائه می دهد. همچنین هتل دارای فروشگاهی است که مهمانان می توانند در آن اقلامی مانند سوغاتی و هدایا را تهیه کنند.

  • خدمات کودکان: هتل مجلل درویشی، دارای خدمات مربی گری برای کودکان بوده که به والدین امکان می دهد در طول اقامت خود آرامش داشته باشند و بتوانند به برنامه های مختلف شان برسند و دغدغه ای بابت کودکان نداشته باشند.

  • خدمات تفریحی: علاوه بر موارد بالا، این هتل دارای امکانات تفریحی مانند باشگاه ورزشی، بیلیارد و تنیس روی میز است که به مهمانان اجازه می دهد در اوقات فراغت خود از آنها بهره ببرند.

  • سالن زیبایی هتل: دو مرکز زیبایی برای بانوان و آقایان وجود دارد که آرایشگرهای حرفه ای در آن مشغول به کارند و با جدید ترین متد روز آرایشی و بهداشتی به شما خدماتی ارائه می دهند. پس با خیالی راحت می توانید هرگونه خدمات آرایشی و بهداشتی خود را به دست آن ها بسپارید.

  • چایخانه سنتی برکه: هتل مجلل درویشی برای پذیرایی از مسافران، یک محیطی کاملا سنتی و چایخانه هنری را طراحی کرده که این بستر، یک برکه مصنوعی نیز در بردارد که زیبایی عجیبی را به آن می دهد. این چایخانه دارای میزهای چوبی در کنار صندلی های دایره شکلی بوده که یک فضای کاملا آرام و دوستانه را برای افراد رقم می زند.

  • خدمات آبی: این مجموعه جادویی دارای سونا، جکوزی و سالن های ماساژ بوده که جزو یکی از لاکچری ترین تفریحات آبی و هتل درویشی هستند. در نظر داشته باشید که بهره گرفتن از استخر برای مهمانان رایگان بوده و برای استفاده از سایر تفریحات، باید هزینه آن را پرداخت نمایید.

بنابراین اگر می خواهید مدتی را در یک هتل مجلل سپری کنید، رزرو هتل مجلل درویشی گزینه ای منطقی و در دسترس است.

انواع رستوران های، هتل درویشی کدام است؟

هتل درویشی مشهد دارای چندین رستوران و کافه است که به مهمانان امکان می دهد از غذاهای متنوعی لذت ببرند. این رستوران ها، شامل موارد زیر هستند:

  • رستوران ایرانی

  • رستوران بین المللی

  • رستوران فرانسوی

  • کافه

  • کافه پانوراما

  • کافه لابی

در صورت تکمیل رزرو هتل مجلل درویشی و پذیرش نهایی توسط هتل، می توانید از تمامی آن ها استفاده کنید.

رزرو هتل مجلل درویشی مشهد با فلای تودی

فلای تودی با ارائه خدماتی نظیر رزرو هتل و فروش بلیت هواپیما خدمات گسترده ای را برای سفر به شهر مقدس مشهد ارائه می دهد. یکی از مزایای فلای تودی آنلاین بودن تمامی فرایند رزرو هتل یا خرید بلیت است؛ این قابلیت شما را از هر گونه پیگیری فیزیکی و جا به جایی مداوم بی نیاز می کند و قادر خواهید بود با گزینه های مختلف موجود در سایت از بهترین خدمات بهره مند شوید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان