معرفی فیلم My Animal

فیلم حیوان من (My Animal) اولین تجربه کارگردانی ژاکلین کاستل به شمار می‌رود که سفری جذاب به قلمروی ماورای طبیعی است و ادای احترامی نسبت به داستان‌های کلاسیک و عاشقانه گرگینه‌ها است اما پیچشی مدرن دارد

معرفی فیلم My Animal

فیلم حیوان من (My Animal) اولین تجربه کارگردانی ژاکلین کاستل به شمار می‌رود که سفری جذاب به قلمروی ماورای طبیعی است و ادای احترامی نسبت به داستان‌های کلاسیک و عاشقانه گرگینه‌ها است اما پیچشی مدرن دارد. این اثر داستانی درباره به بلوغ رسیدن است که با عناصر ترسناک و عاشقانه ترکیب شده و حول محور هدر با بازی بابی سالور منوئز است که در شهر کوچکش و به دلیل نفرین خانگی‌اش، فردی طرد شده است و همه از او دوری می‌کنند. با این حال، وقتی او نسبت به جانی با بازی آماندلا استنبرگ احساساتی پیدا می‌کند، زندگی‌اش دگرگون می‌شود و همین احساسات نیز باعث می‌شوند تا هر دوی آن‌ها عمیق‌ترین امیال و آرزوهای خودشان را بازگو کنند.

فیلم «حیوان من» چندین ژانر مختلف را درون خودش دارد و همین نیز سبب شده تا روی شکوفا شدن جوانی، رسیدن به بلوغ و همچنین امیال جوانی تمرکز کند و یک رابطه گرگینه – انسان را به نمایش در بیاورد. این فیلم اثری جذاب و عاشقانه است که قرار است به‌زودی به روی پرده سینماها بیاید. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی فیلم «حیوان من» بپردازیم.

عوامل سازنده فیلم My Animal

همان‌طور که در بالا ذکر شده بود، ژاکلین کاستل سکان کارگردانی فیلم «حیوان من» را در دست دارد که اولین تجربه کارگردانی وی محسوب می‌شود. این فیلمساز و نویسنده تاکنون فیلم‌های کوتاه و موفق بسیار زیادی را ساخته است و در رویدادهای مختلفی همچون ساندنس مورد تحسین قرار گرفته است. در کنار وی نیز جائه متیوز فیلم‎‌نامه فیلم «حیوان من» را قلم زده است.

داستان فیلم My Animal

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فیلم «حیوان من» به شرح زیر است:

«فیلم «حیوان من» داستان نوجوانی بیگانه و ورزشکار به نام هدر اندرسون را روایت می‌کند که در شهری تاریک و شمالی زندگی می‌کند. هدر در همان سالنی که کار می‌کند، با جانی اسکیت‌باز و سرکش آشنا می‌شود و در ادامه نیز شور و اشتیاق بین آن‌ها شعله‌ور می‌شود. رابطه آن‌ها علی‌رغم مشکلات شخصی و پنهان هدر، مادر الکلی و بدرفتارش و همچنین عمیق‌ترین راز او همچنان شکوفا می‎‌شود.»

بازیگران فیلم My Animal

بابی سالور منوئز در فیلم «حیوان من» نقش شخصیت هدر را بازی می‌کند، زنی که هویتی پنهانی دارد. این بازیگر سابقه حضور در آثار مختلف سینمایی را دارد که شامل فیلم چیزی در هوا (Something in the Air)، فیلم دختر جدایی (The Breakup Girl) و فیلم دختر سفید (White Girl) است. این بازیگر همچنین سابقه حضور در سریال I Love Dick از سرویس آنلاین آمازون پرایم را نیز دارد و در سریال سرخوشی (Euphoria) محصول شبکه اچ‌بی‌او نقش تی‌سی را بازی کرده است.

نقش شخصیت جانی در فیلم «حیوان من» را آماندلا استنبرگ به تصویر می‌کشد. این بازیگر بیشتر برای ایفای نقش رو در فیلم‌های بازی‌های گرسنگی (The Hunger Games) شهرت دارد و از جمله بازیگران برجسته است. او همچنین در فیلم همه چیز همه چیز (Everything, Everything) و فیلم نفرتی که تو می‌کاری (The Hate U Give) بازی کرده است.

اخیراً آماندلا استنبرگ در فیلم ترسناک و کمدی بدن‌ها بدن‌ها بدن‌ها (Bodies Bodies Bodies) بازی کرده است و در ادامه قرار است در سریال جنگ ستارگان: آکولیت (Star Wars: The Acolyte) حضور داشته باشد. از جمله دیگر بازیگرانی که قرار است در این اثر سینمایی نقش‌آفرینی کنند نیز می‌توان به هیدی ون پالسکی در نقش مادر هدر، استفن مک‌هاتی در نقش پدر هدر، کوری لیپمن در نقش ریک، چارلز اف هالپنی و هریسون دابلیو هاپنی اشاره کرد.

تاریخ اکران فیلم My Animal

فیلم «حیوان من» در اوایل سال جاری میلادی در جشنواره فیلم ساندنس 2023 اکران شده بود و حالا قرار است در سینماهای منتخب در آمریکا در 8 سپتامبر سال 2023 به روی پرده سینماها بیاید. این اثر سینمایی همچنین در تاریخ 15 سپتامبر (جمعه 24 شهریور 1402) به‌صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان