معرفی فیلم No One Will Save You

خودتان را آماده کنید تا با فیلم هیچ کس تو را نجات نخواهد داد (No One Will Save You) یک سفر برق‌آسای به قلمرو ناشناخته‌ها را تجربه کنید

معرفی فیلم No One Will Save You

خودتان را آماده کنید تا با فیلم هیچ کس تو را نجات نخواهد داد (No One Will Save You) یک سفر برق‌آسای به قلمرو ناشناخته‌ها را تجربه کنید. این اثر یک فیلم مورد انتظار به شمار می‌رود که سکان کارگردانی آن را برایان دافیلد در دست داشته و نقش اصلی آن را کیتلین دیور ایفا می‌کند. این اثر به شکلی ماهرانه توانسته روایت خودش را جذاب و تماشایی کند که مملو از تهدیدات فرازمینی است.

همان‌طور که داستان باز می‌شود، شخصیت برایان آدامز با بازی کیتلین دیور وارد نبردی بسیار خطرناک علیه موجودات فرازمینی خستگی‌ناپذیر می‌شود. فیلم «هیچ کس تو را نجات نخواهد داد» یک تجربه سینمایی پر از تعلیق، وحشت و اکشن است که از همان صحنه آغازین تا پایان داستان بیننده‌ها را به وجد می‎‌آورد. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این اثر سینمایی بپردازیم.

عوامل سازنده فیلم No One Will Save You

فیلم «هیچ کس تو را نجات نخواهد داد» به نویسندگی برایان دافیلد است و خود او نیز سکان کارگردانی این اثر را در دست داشته است. دافیلد به سمت داستان‌های علمی تخیلی و ترسناک گرایش دارد و تاکنون نیز آثار برجسته‌ای همچون فیلم شورشی (Insurgent) از فرنچایز سنت‌شکن (Divergent)، فیلم پرستار بچه (The Babysitter) و فیلم زیر آب (Underwater) را ساخته است.

علاوه بر این، او نویسنده و کارگردانی فیلم خودجوش (Spontaneous) بوده است. برایان دافیلد همچنین به‌عنوان مدیر اجرایی در سریال جزیره جمجمه (Skull Island) برای کمپانی لجندری و نتفلیکس کار کرده است. او همچنین در ساخت فیلم خرس کوکائینی (Cocaine Bear) ساخته الیزابت بنکس دخیل بوده است.

داستان فیلم No One Will Save You

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فیلم «هیچ کس تو را نجات نخواهد داد» به شرح زیر است:

«فیلم «هیچ کس تو را نجات نخواهد داد» داستان برایان آدامز با بازی کیتلین آدامز را دنبال می‌کند که یک زن جوان خلاق و با استعداد است که از جامعه به دور است. او تنها است اما همیشه امیدواری خودش را حفظ می‌کند و با آرامش در خانه‌ای که بزرگ شده، زندگی‌اش را پشت سر می‌گذراند تا اینکه یک شب صداهای عجیب‌وغریب از مزاحمان غیرزمینی او را از خواب بیدار می‌کند. در ادامه نیز رویارویی پر از اکشنی بین برایان و انبوهی از موجودات فرازمینی شکل می‌گیرد.»

بازیگران فیلم No One Will Save You

در فیلم «هیچ کس تو را نجات نخواهد داد» کیتلین دیور قرار است نقش برایان آدامز را ایفا کند، زنی که زندگی تنهایی را در یک جامعه روستایی دور افتاده سپری کند. با وجود تنهایی‌اش، او احساس رضایتی را در خانه متواضعانه خودش کشف می‌کند. با این حال، زمانی که انبوهی از موجودات فرازمینی از راه می‌رسند، وضعیت صلح‌آمیز زندگی وی دگرگون می‌شود و وحشت زیادی را در دنیای آرام قبلی او رها می‌کند. حالا او که وارد این مخمصه شده باید از نیروی درونی و منابع موجود خود استفاده کند تا بتواند این مهاجمان را دفع کند.

کیتلین دیور موفقیت بسیار زیادی را در کارنامه سینمایی خودش تجربه کرده و دلیل عمده آن نیز نقش‌آفرینی برجسته‌اش در کنار بینی فلدشتاین در فیلم کمدی و تینیجری بوک اسمارت (Booksmart) ساخته اولیویا وایلد بوده است. او همچنین به‌خاطر نقش مکمل شجاعانه‌اش در سریال تحسین شده باورنکردنی (Unbelievable) محصول نتفلیکس تحسین شده است. این بازیگر اخیراً در فیلم بلیت بهشت (Ticket to Paradise) در کنار جورج کلونی و جولیا رابرتز نقش‌آفرینی کرده است.

تاریخ پخش فیلم No One Will Save You

فیلم «هیچ کس تو را نجات نخواهد داد» قرار است به‌صورت انحصاری روی سرویس آنلاین هولو، دیزنی پلاس و استار پلاس در تاریخ 22 سپتامبر سال 2023 میلادی (جمعه 31 شهریور 1402) عرضه شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر