ماهان شبکه ایرانیان

هر آنچه از فیلم Woman of the Hour با بازی آنا کندریک باید بدانید

فیلم Woman of the Hour از جمله فیلم‌های جذابی است که در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۲۳ روی پرده اکران شده است

هر آنچه از فیلم Woman of the Hour با بازی آنا کندریک باید بدانید

فیلم Woman of the Hour از جمله فیلم‌های جذابی است که در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو 2023 روی پرده اکران شده است. این اثر به کارگردانی آنا کندریک است که اولین تجربه کارگردانی خودش را به دست می‌آورد. این اثر مسیری تازه نسبت به داستان‌های معمول جنایی واقعی را در پیش می‌گیرد و بیشتر به عواقب اجتماعی ناشی از خشم مردانه می‌پردازد، خشمی که منجر به اعمال غیر قابل تصور می‌شود.

سازندگان اثر این وعده را داده‌اند که فیلم بتواند تجربه‌ای را برای بینندگان به ارمغان بیاورد که نه‌تنها ذهن آن‌ها را درگیر خودش کند بلکه احساسات آن‌ها را نیز برانگیزد و در عین حال، داستانی بر اساس واقعیت را به تصویر بکشد. این اثر به کارگردانی آنا کندریک است و علاوه بر اینکه خودش در آن نقش‌آفرینی می‌کند، بازیگران برجسته و بااستعداد دیگری نیز در آن حضور دارند که نوید اثری درخشان را می‌دهند. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این اثر سینمایی بپردازیم.

عوامل سازنده فیلم Woman of the Hour

فیلم Woman of the Hour اولین تجربه کارگردانی آنا کندریک به شمار می‌رود. این اثر جنایی سعی کرده تا از جزئیات وحشتناکی که معمولاً در فیلم‌های جنایی واقعی به آن‌ها پرداخته می‌شود، فاصله بگیرد و در عوض، تفسیری از پویایی زنان ارائه کند، پویایی‌ای که آن‌ها اغلب به هنگام تعامل با مردان تجربه می‌کنند. فیلم‌نامه این اثر سینمایی را نیز ایان مک‌آلیستر مک‌دونالد قلم زده است.

داستان فیلم Woman of the Hour

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فیلم Woman of the Hour به شرح زیر است:

«در دهه هفتاد میلادی، رادنی آلکالا دست به قتل زد و با جا زدن خودش به‌عنوان عکاسی که به دنبال پیدا کردن مدل است، زنان را فریب می‌داد. با اینکه او قبلاً به‌عنوان یک مجرم جنسی به زندان رفته و به‌تازگی از زندان بیرون آمده اما در یک مسابقه قرار ملاقات شرکت می‌کند، برنامه‌ای که هر هفته سه مجرد جدید را معرفی می‌کند که چهره‌شان پنهان شده است و یک زن از آن‌ها سؤالات سرگرم‌کننده‌ای را می‌پرسد تا اینکه در نهایت یکی از آن‌ها را انتخاب کند تا به همراه یکدیگر به سفری برود که تمام هزینه‌هایش توسط برنامه پرداخت شده است.»

بازیگران فیلم Woman of the Hour

آنا کندریک در این فیلم نقش بازیگری مشکل‌دار به نام چری بردشاو را بازی می‌کند که تصمیم جسورانه‌ای برای حضور در یک برنامه تلویزیونی می‌گیرد و همین نیز باعث می‌شود تا او با آلکالا روبه‌رو شود. آنا کندریک شروع بسیار خوبی در دنیای سرگرمی داشته و اولین تجربه سینمایی‌اش نیز فیلم موزیکال و کمدی Camp بوده است.

او در مجموعه فیلم‌های بسیار محبوب گرگ و میش (Twilight) نقش جسیکا استنلی را بازی کرده بود و همین نیز او را به شهرت بسیار زیادی رساند. نقش‌آفرینی او در سه‌گانه پیچ پرفکت (Pitch Perfect) نیز جایگاه او به‌عنوان بازیگری برجسته را تقویت کرد.

دیگر بازیگر این فیلم سینمایی، دنیل زوواتو است که نقش رادنی آلکالا را ایفا می‌کند، قاتلی که در یک برنامه قرار ملاقات شرکت می‌کند. این بازیگر در فیلم ترسناک تعقیب می‌کند (It Follows) حضور داشته و در سریال ترس از مردگان متحرک (Fear the Walking Dead) نیز بازی کرده است. او همچنین سابقه بازی در سریال پنی دردفول: شهر فرشتگان (Penny Dreadful: City of Angels) را دارد.

نیکولت رابینسون در این اثر سینمایی نقش زن جوان خوش‌قلب و زیرکی به نام لورا را بازی می‌کند که برای روابط نزدیک خودش ارزش بسیار زیادی قائل است. او پس از مرگ غم‌انگیز دوست عزیز خودش، سفری را برای بازسازی زندگی‌اش و پیدا کردن یاری جدید و دوست‌داشتنی شروع کرده است. با این حال، شرکت او در یک برنامه قرار ملاقات باعث می‌شود تا او در رویارویی با قاتل احتمالی دوستش قرار بگیرد. این بازیگر بیشتر برای نقش‌آفرینی در نقش جین در فیلم رابطه (The Affair) شناخته می‌شود.

از جمله دیگر بازیگرانی که در فیلم سینمایی Woman of the Hour حضور دارند می‌توان به تونی هیل اشاره کرد که بیشتر به‌خاطر حضور در سریال پرورش شکست‌خورده (Arrested Development) و سریال معاون رئیس جمهور (Veep) شهرت دارد. کاترین کالاگر نیز دیگر بازیگر این فیلم به شمار می‌رود و در کنار او نیز کلی جکل و آتون بست در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

تاریخ پخش فیلم Woman of the Hour

فیلم Woman of the Hour در تاریخ 8 سپتامبر سال 2023 میلادی (جمعه 17 شهریور 1402) در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو 2023 اکران شده است و توانسته تحسین منتقدان را به دست بیاورد. به دنبال اکران آن در این جشنواره نیز سرویس آنلاین نتفلیکس حق پخش آن را به مبلغ 11 میلیون دلار خریداری کرد و در حال حاضر نیز تاریخ دقیقی برای پخش آن مشخص نکرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان