طرز تهیه آش فلفل مقوی و خوشمزه با روش اصلی

برای داشتن یک آش خوشمزه خانگی کافی است تا در این بخس همراه ما باشید. شما می توانید با طرز تهیه آش فلفل خوشمزه با یک رسپی ویژه نیز آشنا شوید.

طرز تهیه آش فلفل مقوی و خوشمزه با روش اصلی

طرز تهیه آش فلفل با یک رسپی ساده در این بخش قرار داده شده که مطالعه می‌کنید. این آش طعم فوق العاده داشته و می توانید یرای یک عصرانه عالی آن را تهیه کنید. در ادامه با تهیه این آش خانگی آشنا می شوید.

اگر دنبال یک رسپی ساده از آش های خانگی هستید، می توانید در این بخش با طرز تهیه آش نعناع و آش آبغوره آشنا شوید. این آش ها طعم و مزه فوق العادهی دارد.

دستور تهیه آش فلفل

مواد اولیه:

  • بلغور: 1 پیمانه
  • پیاز: 1 عدد بزرگ
  • سبزی معطر و شوید: نیم کیلو
  • روغن: به میزان لازم
  • نمک، فلفل و ادویه: به میزان لازم
  • گوجه فرنگی: 4 عدد
  • فلفل سبز تند: 100 گرم

طرز تهیه آش فلفل:

برای داشتن این آش خانگی خوشمزه باید ابتدا پیازها را به صورت نگینی برش دهید. پیاز را درون تابه ای با مقداری روغن تفت داده تا به خوبی سرخ شود. بعد از اینکه پیازها سرخ شد، می توانید قابلمه ای روی حرارت بگذارید و آب پر کنید.

نحوه پخت آش فلفل

بلغورهای گندم را نیز درون قابلمه ریخته و مقداری هم ادویه به آن اضافه کنید. مقداری نیز نمک زده و بعد ار اینکه بلغورها نرم شد، نوبت به اضافه کردن سبزی ها می رسد. در این بخش سبزی ها را باید خرد کنید.

بعد از اینکه 10 دقیقه از زمان پخت گذشت، گوجه فرنگی رنده شده را اضافه کنید. به مدت نیم ساعت زمان دهید تا گوجه درون غذا جا افتاده شود. غذای شما به همین راحتی آماده است و در چند دقیقه می توانید قابلمه رسپی این غذای ساده و مقوی آشنا شوید.

این آش طعم تندی داشته و باید از میزان بیشتر فلفل در این غذا استفاده کنید. هر چند تندی این غذا بسته به ذائقه شما دارد. در نهایت نیز می توانید پیاز داغ را به این غذا استفاده کنید و کمی زمان دهید تا پیاز داغ به غذا مزه دهد.

این آش تبریزی طعم و مزه ای خوب دارد و می توانید با یک رسپی ویژه از این غذا آشنا شوید. این آش را می توانید برای وعده های عصرانه و ناهار نیز سرو نمایید. طرز تهیه آش فلفل به همین سادگی بوده و با این رسپی یک آش فوق العاده دارید.

طرز تهیه آش فلفل

این آش خوشمزه را می توانید در زمستان و فصل های سرد نوش جان کنید که گزینه بسیار مناسبی است. شما می توانید از مقداری گوشت سر دست نیز در این آش استفاده کنید. در این آش می توانید از مقداری عدس هم استفاده نمایید. رسپی این آش به شکل های مختلفی بوده و شما می توانید در صورت دلخواه از قدری حبوبات هم استفاده کنید.

این آشنا را می توانید با ماست و دوغ نیز سرو نمایید. ترکیب این غذا با دوغ طعم خوبی می دهد‌. در این غذا می توانید از مقداری بیشتر فلفل و پیاز داغ استفاده کنید که گزینه خوبی بوده و طعم و عطر آش شما را چند برابر می کند. برای تزیین آش می توانید از مقداری نعناع داغ نیز استفاده کنید. ترکیب سبزی و دوغ با این غذا در پذیرایی های شما هم عالی خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان