کرمان/ انتشار کلیپ پخش موسیقی و رقص از یک دبستان دخترانه / مدیر مدرسه برکنار شد

صبح امروز فیلمی کوتاه در شبکه‌های اجتماعی استان منتشر شد که نشان می‌داد در یکی از دبستان‌ های دخترانه کرمان و در جریان جشن آغاز سال تحصیلی ضمن دعوت از یک دی‌جی مرد موسیقی پخش و دانش آموزان توسط عوامل مدرسه تشویق و تهییج به رقص و پایکوبی می‌شدند.

در پی انتشار کلیپ پخش موسیقی و رقص دانش‌آموزان دختر یک دبستان غیرانتفاعی در کرمان، مدیر‌کل آموزش‌وپرورش استان از لغو ابلاغ مدیر مدرسه مذکور خبر داد.
 
به گزارش فارس؛ صبح امروز فیلمی کوتاه در شبکه‌های اجتماعی استان منتشر شد که نشان می‌داد در یکی از دبستان‌های دخترانه کرمان و در جریان جشن آغاز سال تحصیلی ضمن دعوت از یک دی‌جی مرد موسیقی پخش و دانش آموزان توسط عوامل مدرسه تشویق و تهییج به رقص و پایکوبی می‌شدند.
 
این اتفاق خیلی زود در فضای رسانه‌ای رسمی و غیررسمی استان کرمان دست‌به‌دست شد و موجی از نگرانی را به جان خانواده‌ها بویژه والدین دانش‌آموزان انداخت.
 
پیگیری‌های خبرنگار فارس نشان می‌دهد این مدرسه از مدارس غیرانتفاعی شهر کرمان بوده است.
 
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به این ماجرا واکنش نشان داد و از لغو ابلاغ مدیر آن مدرسه خبر داد
 
رضا رضایی اظهار داشت: به دنبال اجرای برنامه سخیف و غیر قابل قبول در یکی از مدارس شهر کرمان مدیر مدرسه لغو ابلاغ و به هیئت تخلفات اداری معرفی شد.
 
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان ادامه داد: متاسفانه در آغاز سال تحصیلی جدید یکی از مدارس شهر کرمان مراسم جشن بازگشایی مدرسه را به شکل غیر متعارف اجرا کرده که بعد از مشخص شدن صحت موضوع موضوع به سرعت پیگیری شد.
 
رضایی گفت: بر اساس تاکیدات وزیر محترم آموزش‌وپرورش هیچ نوع هنجار شکنی و رفتارهای غیرتربیتی خارج از شئونات اسلامی در آموزش‌وپرورش جایگاهی ندارد و مردم ولایتمدار کرمان نیز به هیچ‌وجه مدیران هنجارشکن را نمی‌بخشند.
 
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان با اشاره به نقش شادی و نشاط پویایی در تسهیل فرایند یاددهی و یادگیری گفت: شادی را در مدارس به جدیت پیگیری می‌کنیم اما اجازه نخواهیم داد این رفتارها افکار عمومی را جریحه‌دار کند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان