چرا فصل میانه بهترین زمان سفر به توکیو است؟

توکیو (Tokyo) همیشه مقصد گردشگری مهمی بوده و از اواخر ماه مارس تا اوایل آوریل، اینجا مورد توجه گردشگران بسیار زیادی قرار می‌گیرد و افراد بسیار زیادی به آنجا سفر می‎‌کنند تا به تماشای شکوفه‌های بسیار زیبای گیلاس بنشینند و از آب‌وهوای دلنشین و معتدل این زمان لذت ببرند.

چرا فصل میانه بهترین زمان سفر به توکیو است؟

توکیو (Tokyo) همیشه مقصد گردشگری مهمی بوده و از اواخر ماه مارس تا اوایل آوریل، اینجا مورد توجه گردشگران بسیار زیادی قرار می‌گیرد و افراد بسیار زیادی به آنجا سفر می‎‌کنند تا به تماشای شکوفه‌های بسیار زیبای گیلاس بنشینند و از آب‌وهوای دلنشین و معتدل این زمان لذت ببرند.

در این موقع از سال، بسیاری از افراد و گردشگران خارجی به دنبال آن هستند تا به گشت‌وگذار در پارک‌های زیبای توکیو و خیابان‌های نورانی و رنگارنگ بپردازند و همچنین از زندگی شبانه اینجا لذت ببرند. همین نیز باعث می‌شود تا قیمت هتل‌ها بالاتر برود و برای رفت‌وآمد و بازدید از جاهای دیدنی در شلوغی گرفتار شوید.

اگر به دنبال آن هستید تا به شکلی بهتر و راحت‌تر از شهر توکیو بازدید کنید، پس بهتر است که شولدر سیزن یا فصل میانه را برای سفر به پایتخت ژاپن انتخاب کنید. اواخر ماه آوریل تا میانه ماه ژوئن و همچنین میانه ماه سپتامبر تا دسامبر به‌عنوان فصل میانه در توکیو شناخته می‌شوند. در ادامه به بررسی برخی از مزایای سفر در شولدر سیزن به توکیو می‌پردازیم.

هتل‌های در دسترس بیشتر

توکیو به‌خاطر قیمت هتل‌های خودش شهرت دارد که هم برای گردشگران و مسافران لوکس و هم افراد با بودجه کم مناسب هستند. در اوج فصل گردشگری، رزرو کردن هتل بسیار سخت‌تر می‌شود و به همین دلیل نیز نرخ آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. از همین رو، در فصل میانه هتل‌های بیشتری در دسترس هستند و معمولاً نیز نرخ‌های پایین‌تری دارند.

هتل Mandarin Oriental یکی از هتل‌های برجسته و لوکس توکیو به شمار می‌رود که به‌راحتی می‌توانید در فصل میانه در آنجا اقامت داشته باشید و از امکانات بسیار خوب آن بهره ببرید. Trunk Hotel نیز یکی دیگر از هتل‌های توکیو است که در محله محبوب شیبویا واقع شده و در فاصله بسیار اندکی از جاذبه‌های محبوب و مشهور قرار گرفته است.

جمعیت کمتر گردشگران

در فصل میانه، گردشگران کمتری به توکیو سفر می‌کنند و این باعث می‌شود تا بتوان بهتر به برخی از بهترین جاهای دیدنی و جاذبه‌های شهر دسترسی داشت و بهتر از گشت‌وگذار در پارک‌ها و خیابان‌ها لذت برد. گشت‌وگذار در بازار غذاهای دریایی سوکیجی، تماشای افق بسیار زیبا در Tokyo Skytree و بازدید از Park Hyatt تنها برخی از کارهایی هستند که می‌توانید در توکیو انجام بدهید و لذت ببرید.

در ماه سپتامبر و اکتبر، دمای هوا همچنان خوب و لذت‌بخش است و می‌توان از گشت‌وگذار در میان پارک‌ها و معابد متعدد و فوق‌العاده توکیو لذت برد و همچنین از حضور در باغ ملی شینجوکو گیوئن (Shinjuku Gyoen National Garden)، معبد میجی جینگو (Meiji Jingu shrine) و پارک اوئنو (Ueno Park) نهایت استفاده را برد.

رویدادهای محلی

در ماه نوامبر، جشنواره جیدای ماتسوری یا فستیوال دوره‌ها برگزار می‌شود که در آن، مردم در خیابان‌ها با لباس‌های سنتی از دوره‌های مختلفی حضور پیدا می‌کنند. گشت‌وگذار در این موقع از سال در خیابان‌ها و لذت بردن از جشن‌های مختلف می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. جشن تماشای ماه در طول جشنواره سوکیمی که در سپتامبر جشن گرفته می‌شود نیز راهی بسیار عالی برای لذت بردن از اوقات خود در توکیو است.

در ماه سپتامبر نیز کارناوال کارائیبی سه روزه‌ای در کلاب‌ها و فضاهای باز برگزار می‌شود که مطمئناً می‌تواند مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد، به‌خصوص اینکه این کارناوال با حضور بسیاری از موزیسین‌های برجسته است. بازارهای کریسمسی در ماه دسامبر نیز جذبه خاص خودشان را دارند.

پروازهای مقرون‌به‌صرفه‌تر

در اوج فصل گردشگری در توکیو، هزینه‌های پرواز به طور قابل‌توجهی افزایش پیدا می‌کند و همین نیز باعث می‌شود تا جدای از شلوغی زیاد، هزینه‌های بیشتری نیز برای سفر خود بپردازید. پس سفر در فصل میانه این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید پروازی مقرون‌به‌صرفه‌تر داشته باشید و سفری لذت‌بخش را رقم بزنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر