نکاتی برای اولین تجربه بانجی جامپینگ

بانجی جامپینگ از جمله کارها و تفریحات پر از هیجان است و جزو ماجراجویی‌های شدید به شمار می‌رود که برای همه افراد مناسب نیست

نکاتی برای اولین تجربه بانجی جامپینگ

بانجی جامپینگ از جمله کارها و تفریحات پر از هیجان است و جزو ماجراجویی‌های شدید به شمار می‌رود که برای همه افراد مناسب نیست. با این حال، با انجام این کار می‌توانید به ترس خود از ارتفاع غلبه کنید و شخصیت ماجراجوی خودتان را بیشتر بروز بدهید. با این حال، قبل از اینکه اولین تجربه بانجی جامپینگ خودتان را به دست بیاورید، بهتر است که برخی از نکات را رعایت کنید تا دچار مشکل نشوید و بهترین تجربه را داشته باشید. در ادامه همراه با ما باشید.

بانجی جامپینگ را امتحان کنید

تنها با تماشای پرش دیگران از ارتفاع، ترس شما از ارتفاع از بین نمی‌رود. تنها راه این است که شما این تجربه را به دست بیاورید و لذت و هیجان آن را خودتان حس کنید. هر چه قدر که بیشتر به آن فکر کنید و منتظر بمانید، دلایل و بهانه‌های بیشتری را برای خودتان ایجاد می‌کنید و همین نیز باعث می‌شود تا در نهایت از انجام این کار منصرف شوید. پس سریع تصمیم خود را بگیرید و این تجربه مهیج را به دست بیاورید.

پرش به موقع

همیشه قبل از پرش مسئولی به همراه شما در آنجا ایستاده است و شما را همراهی می‌کند و نکات ایمنی را به شما می‌گوید. سعی کنید تا به صحبت‌های او گوش بدهید و زمانی که او می‌گوید، پرش را انجام بدهید.

پایین را نگاه نکنید

مطمئناً شنیده‌اید که می‌گویند در ارتفاع، هیچ‌گاه به پایین نگاه نکنید و سعی کنید همیشه نگاه خود را به‌سمت روبه‌رو متمرکز کنید. وقتی از بالا به پایین نگاه می‌کنید، وحشت و ترس شما را فرا می‌گیرد و باعث می‌شود تا از انجام این کار منصرف شوید. سعی کنید چشمان خودتان را ببندید یا به اطراف نگاه کنید و سپس پرش را انجام بدهید.

موقعیت مکانی خوبی انتخاب کنید

بانجی جامپینگ فقط پرش از ارتفاع نیست بلکه تجربه‌ای است که از آغاز تا پایان باید خوب باشد. پس سعی کنید تا همیشه مکان معتبر و خوبی را برای انجام بانجی جامپینگ انتخاب کنید که کارکنان آموزش دیده و معتبری دارد. علاوه بر این، بررسی کنید که این مکان از امکانات ایمنی خوبی برخوردار باشد. وجود این مکان در منطقه‌ای زیبا و دلنشین نیز باعث می‌شود تا تجربه بانجی جامپینگ شما بسیار دلنشین‌تر باشد.

به کارکنان و مسئولین اطمینان کنید

کارکنان آنجا و همچنین مسئولین پرش از جمله افراد آموزش دیده هستند که برای اینکه بتوانند این کار را انجام بدهند، آموزش‌های طولانی، متعدد و زیادی را دیده‌اند تا به مسئول پرش رسمی تبدیل شوند. پس سعی کنید تا به آن‌ها اعتماد و اطمینان داشته باشید.

لباس مناسب و راحت بپوشید

سعی کنید قبل از پرش لباس‌های راحت و مناسبی همچون تی شرت، شلوارک یا شلوار راحتی به تن کنید. از پوشیدن لباس رسمی یا کفش‌های پاشنه بلند خودداری کنید. شما می‌توانید بانجی جامپینگ را بدون کفش یا با کفش انجام بدهید اما سعی کنید همیشه بند کفش خودتان را محکم ببندید.

قبل از پرش بیش از حد غذا نخورید

پرش بانجی با شکم خالی بسیار بهتر از است که به‌هنگام معلق بودن در آسمان محتویات معده شما خالی شود.

از پرش لذت ببرید

بیشتر مکان‌هایی که بانجی جامپینگ را انجام می‌دهند، دوربینی را به شما وصل می‌کنند تا تصویر شما به‌هنگام پرش را ضبط کنند. پس سعی کنید تا به‌هنگام پرش از هیجان و شور آن لذت ببرید و لبخند بزنید. با اینکه ممکن است ترس زیادی داشته باشید ولی سعی کنید ظاهر را حفظ کنید تا در ویدیو چهره‌ای خندان داشته باشید.

وسایل ارزشمند را در جیب‌های خود نگذارید

به‌هنگام انجام بانجی جامپینگ شما نباید موبایل، دوربین، جواهرات یا چیز دیگری به همراه خود داشته باشید چراکه ممکن است به شما صدمه بزنند و هم نابود شوند. پس به‌هنگام انجام بانجی جامپینگ وسایل ارزشمند و مهم را به همراه خود نبرید.

نکات مهم قبل از پرش

اگر مشکلات و بیماری‌هایی همچون مشکل قلبی، کمر درد و غیره دارید، نباید بانجی جامپینگ را انجام بدهید و این موارد در تعهدی که شما امضا می‌کنید، وجود دارند.

پرش بانجی جامپینگ از جمله تفریحات بسیار مهیج و پر از آدرنالین است و می‌تواند برای افراد ماجراجو و مشتاق هیجان بسیار لذت‌بخش باشد. با این حال، این نکات بالا می‌تواند در اولین تجربه بانجی جامپینگ شما مفید باشند و به شما کمک کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان