گلکسی ئی۸ ؛ سدان پرچمدار جیلی به بازار می آید (+عکس)

جیلی ادعا می کند که نمایشگر گلکسی ئی۸ زیر تابش نور نیز به خوبی دیده می شود. علاوه بر این دارای ویژگی هایی مانند ضد اثر انگشت، ضد آب و مقاوم در برابر گرد و غبار است. البته هنوز مشخص نیست که این نمایشگر شامل ۳ بخش در قابی یکپارچه می شود یا طراحی یک تکه دارد.

عصر ایران-  جیلی از سدان پرچمدار جدید خود از خانواده گلکسی و با مدل ئی8 رونمایی کرد. این خودروبه عنوان رقیب اصلی بی وای دی هان ئی وی مدنظر قرار خواهد داشت.

جیلی گلکسی ئی8 از منظر ابعاد برابر با 5010 میلیمتر در طول، 1920 میلیمتر در عرض و 1465 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. طراحی زیبا و یکپارچه به ویژه شیب فست بک سقف بر جذابیت های این محصول آینده نگر جیلی افزوده است. فاصله بین محورها نیز 2925 میلیمتر است.

تصاویر مرتبط با جیلی ئی8 محدود هستند اما تصاویر جاسوسی مرتبط نشان می دهد که فضای کابین ئی8 براساس مدل مفهومی جیلی گلکسی لایت شکل گرفته است. بدین ترتیب باید به 45 اینچ نمایشگر 8k و چیپ کوالکالم 8295 اشاره کنیم.

قسمت فعال این نمایشگر فضایی با ابعاد 1130 در 138 میلیمتر با ضخامت 9.8 اینچ را پوشش می دهد. همچنین جیلی ادعا می کند که این نمایشگر زیر تابش نور نیز به خوبی دیده می شود. علاوه بر این دارای ویژگی هایی مانند ضد اثر انگشت، ضد آب و مقاوم در برابر گرد و غبار است. البته هنوز مشخص نیست که این نمایشگر شامل 3 بخش در قابی یکپارچه می شود یا طراحی یک تکه دارد.

دریچه های سیستم تهویه نیز طراحی مخفی دارند.

جیلی گلکسی ئی8 در تریم های تک موتور(روی محور عقب) و دو موتور مجهز به سامانه تمام چرخ محرک ارائه خواهد شد. تریم پایه ئی8 براساس معماری 400 ولت شکل گرفته و مجهز به یک موتور الکتریکی 268 اسب بخاری خواهد بود. بیشینه سرعت نیز 190 کیلومتر برساعت است. درباره تریم پرچمدار هنوز اطلاعات رسمی ارائه نشده است.

جیلی گلکسی ئی8 

تصویر جاسوسی داخل کابین
جیلی گلکسی ئی8
تصویر جاسوسی داخل کابین
جیلی گلکسی ئی8
تصویر کابین گلکسی لایت مفهومی
جیلی گلکسی ئی8
تصویر اولیه از گلکسی ئی8
جیلی گلکسی ئی8
خودرو مفهومی گلکسی لایت
جیلی گلکسی ئی8
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان