شیرزادی: فولاد می‌تواند به جایگاه اصلی‌اش برگردد/ ۸۶ درصد از استقلال طلب دارم

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فولاد می‌تواند به جایگاه اصلی‌اش برگردد و همه باید برای رقم خوردن روزهای خوب تلاش کنیم.

شیرزادی: فولاد می‌تواند به جایگاه اصلی‌اش برگردد/ 86 درصد از استقلال طلب دارم

پیمان شیرزادی در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص پیوستن به فولاد، اظهار کرد: با وجود پیشنهادهایی که داشتم، واقعا دلم به ماندن در خوزستان بود. پس از پیشنهادی که از باشگاه فولاد داشتم، با قلبم تصمیم گرفتم که در خوزستان بمانم و این فصل برای فولاد بازی کنم.

او درباره ادامه همکاری با پورموسوی گفت: آقای پورموسوی یکی از مربیان خوب فوتبال ایران است و کار کردن با او به فوتبالیست روحیه می‌دهد. خوشحالم که دوباره زیر نظر او کار می‌کنم و امیدوارم در کنار او فصل موفقی را پشت سر بگذارم.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان در ادامه عنوان کرد: امیدوارم امسال با کمک و همراهی هواداران فولاد که بسیار به این تیم تعصب دارند، آن را به جایگاه اصلی خود برسانیم. همه باید تلاش کنیم تا روزهای خوبی برای فولاد رقم بخورد. به نظرم فولاد می‌تواند به جایگاه اصلی‌اش برگردد.

او در خصوص جدایی از استقلال خوزستان نیز گفت: با استقلال خوزستان روزهای خوبی داشتم ولی فصل گذشته به دلیل مشکلات مالی که با آن مواجه شد، به همه بازیکنان و مربیان تیم سخت گذشت. ما تا پایان لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به خاطر مردم خوزستان، پای کار ماندیم و با غیرت و تعصب بازی کردیم.

شیرزادی در خصوص طلب خود از باشگاه استقلال خوزستان هم گفت: من طلب زیادی از این باشگاه دارم و هر بازیکنی که جای من بود، دیگر در این تیم نمی‌ماند. در دو فصلی که برای استقلال خوزستان بازی کردم، 86 درصد از این باشگاه طلب دارم و تاکنون آن را دریافت نکرده‌ام.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان