اسنپساپلای به عنوان بهترین مجموعه فروش مواد و محصولات خوراکی و آشامیدنی شناخته شد.
24 مهر، مراسم روز ملی توسعه تجارت الکترونیکی در مرکز همایشهای سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد و برترینهای این حوزه در سال 1402 نیز معرفی شدند. در این مراسم جایزه بهترین مجموعه فروش مواد و محصولات خوراکی و آشامیدنی به اسنپساپلای داده شد.
اسنپساپلای خدمتی از گروه اسنپ برای مدیران رستورانها، فستفودها، کافهها، قنادیها، آبمیوهفروشیها و … است که مواد اولیه مورد نیاز این مجموعهها را با قیمت مناسب و کیفیت تضمین شده در اختیار آنها قرار میدهد. هدف از راهاندازی این سرویس، خرید مواد اولیه با قیمت مناسب و حذف واسطهها و همچنین تهیه آسان و سریع مواد اولیه باکیفیت برای همه مجموعههای فعال در تهران و کرج و بهویژه مجموعههای فعال در اسنپفود است.
رشد 75 درصدی در معاملات تجارت الکترونیکی
«امین کلاهدوزان»، مدیر مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، در این مراسم اعلام کرد: «در شش ماه نخست امسال رشد خوبی در حوزه تجارت الکترونیکی اتفاق افتاده است. در واقع نسبت به سال گذشته رشد بسیار خوبی داشتهایم. تنها در بخش معاملات تجارت الکترونیکی، رشد تقریبا 75 درصدی را نسبت به ششماهه سال 1401 شاهد بودیم که این آمار بدون در نظر گرفتن معاملات دولتی در این بازار است.»
در ادامه این رویداد از گزارش نیمه نخست سال 1402 تجارت الکترونیکی در ایران رونمایی شد. براساس این گزارش، ارزش اسمی معاملات تجارت الکترونیکی به 1345 هزار میلیارد تومان رسیده است.
تعداد کل معاملات نیز به 1.8 میلیارد مورد رسیده که 28 درصد رشد پیدا کرده است. متوسط مبلغ تراکنشهای تجارت الکترونیکی نیز به 734 هزار تومان رسیده است.
همچنین در این گزارش آمده که 183 هزار سایت اینماد دارند و 502 هزار میلیارد تومان ارزش معاملات الکترونیکی دولتی حساب شده که بیشتر از سایر موارد رشد داشته است. در حقیقت دولت در سال 1402 بیشترین حجم معاملات الکترونیکی را داشته است. همچنین افزایش تعداد کل معاملات تجارت الکترونیکی احتمالا به موضوعاتی نظیر خرید آنلاین نان برمیگردد.
بخش دیگری از این برنامه به اعلام برندگان جایزه تجارت الکترونیک کشور در سال 1402 اختصاص یافت. در این قسمت بهترین مجموعه فروش مواد و محصولات خوراکی و آشامیدنی اسنپساپلای معرفی شد.