تلویزیون OLED بی‌سیم ال‌جی را در فهرست بهترین نوآوری‌های سال ۲۰۲۳

اخیراً مجله تایم (TIME) فهرست سالانه خودش از بهترین نوآوری‌ها و اختراعات را منتشر کرده و در آن نام تلویزیون ۹۷ اینچی LG SIGNATURE OLED M قرار دارد که اولین تلویزیون OLED بی‌سیم جهان به شمار می‌رود

تلویزیون OLED بی‌سیم ال‌جی را در فهرست بهترین نوآوری‌های سال 2023

اخیراً مجله تایم (TIME) فهرست سالانه خودش از بهترین نوآوری‌ها و اختراعات را منتشر کرده و در آن نام تلویزیون 97 اینچی LG SIGNATURE OLED M قرار دارد که اولین تلویزیون OLED بی‌سیم جهان به شمار می‌رود. در این فهرست 200 نوآوری خارق‌العاده قرار دارند که زندگی ما را تغییر می‌دهند. تلویزیون LG SIGNATURE OLED M در ماه اوت در ایالات متحده آمریکا عرضه شده و با اتصال بی‌سیم 4K 120 هرتز، به‌عنوان اولین تلویزیون اوال‌ای‌دی بی‌سیم جهان شناخته می‌شود که در مدل‌های 97، 83 و 77 اینچی عرضه می‌شود.

فهرست بهترین نوآوری‎‌های سال 2023 مجله تایم توسط نامزدهای ارائه شده توسط سردبیرها و خبرنگاران این مجله از سراسر جهان و از طریق یک فرایند آنلاین و با توجه ویژه نسبت به زمینه‌های در حال رشدی همچون هوش مصنوعی، انرژی سبز و پایداری جمع‌آوری شده است. هر مورد از این فهرست بر اساس عواملی کلیدی همچون اصالت، کارآمدی، جاه‌طلبی و تأثیر مورد ارزیابی قرار گرفتند. فهرست کامل را می‌توانید در آدرس time.com/best-inventions-2023 مشاهده کنید.

سردبیران مجله تایم درباره این فهرست جدید نوشته‌اند: «این فهرستی از 200 اختراع پیشگامانه (و 50 اختراع ویژه دیگر) است که شامل قدرتمندترین ابر رایانه جهان، یک مکان سرگرمی متحول‌کننده و شکل جدیدی است که نحوه زندگی، کار، بازی و فکر ما را تغییر می‌دهند.»

LG SIGNATURE OLED M

LG SIGNATURE OLED M

تلویزیون LG SIGNATURE OLED M با تکیه بر یک دهه نوآوری اوال‌ای‌دی ال‌جی برای ارائه تجربیات تماشای استثنایی، گواهی از قدرت فنی و طراحی ال‌جی است. این تلویزیون دارای Zero Connect Box است که صدا و تصویر را به‌صورت بی‌سیم و با کیفیت بالا با فرکانس 4K 120 هرتز انتقال می‌دهد و باعث می‌شود اطراف صفحه‌نمایش عاری از کابل‌ها و لوازم جانبی باشد. این راهکار بی‌سیم نشان‌دهنده نوآوری واقعی است و گامی مهم در تکامل تلویزیون‌ها به شمار می‎‌رود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان