هر آنچه از انیمیشن Wish باید بدانید

سینما همچنان در حال تکامل است و این در حالی است که ما هنوز در ابتدای قرن بیست و یکم قرار داریم و سینمای مدرن تاکنون آثار بسیار برجسته و درخشانی را به نمایش گذاشته است و این در حالی است که در سال‌های آینده می‌توان انتظار آثار بهتر و جذاب‌تری را نیز داشت

هر آنچه از انیمیشن Wish باید بدانید

سینما همچنان در حال تکامل است و این در حالی است که ما هنوز در ابتدای قرن بیست و یکم قرار داریم و سینمای مدرن تاکنون آثار بسیار برجسته و درخشانی را به نمایش گذاشته است و این در حالی است که در سال‌های آینده می‌توان انتظار آثار بهتر و جذاب‌تری را نیز داشت. خصوصاً آنکه برخی از استودیوها و برندهای بزرگ این صنعت به صد سالگی خودشان رسیده‌اند. به‌عنوان مثال بی‌بی‌سی سال گذشته 100 ساله شد و آکادمی اسکار نیز اوایل امسال 95 مین مراسم خودش را جشن گرفت. حالا در سال 2023، کمپانی دیزنی 100 ساله می‌شود.

کمپانی والت دیزنی توسط برادران والت و روی در سال 1923 میلادی تأسیس شد و از آن زمان نیز آثار درخشان و ماندگاری را به ارمغان آورده که در ذهن نسل‌های مختلفی قرار گرفته‌اند. دیزنی اکنون زیرمجموعه‌های متعددی همچون لوکاس‌فیلم، استودیو مارول و فاکس قرن بیستم را در اختیار دارد و این در حالی است که اخیراً سرویس آنلاین دیزنی پلاس را راه‌اندازی کرده است.

دیزنی برای جشن گرفتن صد سالگی خودش نیز انیمیشنی تازه را ساخته که انیمیشن آرزو (Wish) نام دارد، انیمیشنی که سکان کارگردانی آن در اختیار کریس باک و فاون ویراسانتورن بوده است. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این اثر انیمیشنی تازه بپردازیم.

عوامل سازنده انیمیشن Wish

همان‌طور که در بالا اشاره شده بود، سکان کارگردانی انیمیشن «آرزو» را کریس باک در دست دارد و این وظیفه را با فاون ویراسانتورن تقسیم کرده است. خود کریس باک نیز به همراه جنیفر لی فیلم‌نامه این اثر را قلم زده‌اند، نویسنده‌هایی که قبلاً فیلم‌نامه آثاری همچون انیمیشن یخ‌زده (Frozen)، انیمیشن رالف خرابکار (Wreck-It Ralph) و انیمیشن زوتوپیا (Zootopia) را نوشته‌اند، انیمیشن‌هایی که جزو آثار برجسته و درخشان دیزنی به شمار می‌روند.

داستان انیمیشن Wish

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای انیمیشن «آرزو» از سوی دیزنی به شرح زیر است:

«انیمیشن «آرزو» داستان دختر جوانی به نام آشا را دنبال می‌کند که به هنگام عبور یک ستاره، آرزو می‌کند و فراتر از آنچه که تصور می‌کرده، پاسخی مستقیم برای این آرزوی خودش دریافت می‌کند. یک ستاره دردسرساز از آسمان پایین می‌آید و به آشا ملحق می‌شود. آشا که 17 سال سن دارد و بسیار خوش‌بین است، با یکی از قدرتمندترین دشمنان خودش در جهان روبه‌رو خواهد شد و حالا باید با این ستاره همکاری کند تا این دشمن را شکست بدهد.»

صداپیشه‌های انیمیشن Wish

صداپیشه‌های برجسته و توانمندی قرار است در انیمیشن «آرزو» صداپیشگی کنند. آلن تودیک قرار است در این انیمیشن سینمایی صداپیشگی شخصیت والنتینو را برعهده داشته باشد. این بازیگر در کارنامه هنری خودش صداپیشگی در انیمیشن سریالی هارلی کوئین (Harley Quinn) را دارد. در کنار او نیز بازیگران دیگری حضور دارند که شامل آریانا دیبوز در نقش آشا و کریس پاین در نقش شاه ماگنیفیکو است. آریانا دیبوز بیشتر به‌خاطر نقش‌آفرینی در فیلم West Side Story شناخته می‌شود و کریس پاین نیز بازیگری سرشناس و برجسته است.

تاریخ پخش انیمیشن Wish

انیمیشن «آرزو» در ابتدا قرار بود در تاریخ 24 نوامبر سال 2023 میلادی اکران شود اما اکران آن دو روز زودتر و در تاریخ 22 نوامبر (چهارشنبه 1 آذر 1402) انجام خواهد شد. این اثر همچنین در سینماهای منتخب در تاریخ 18 نوامبر اکران می‌شود. این انیمیشن تازه دیزنی پس از اینکه مدت زمان اکرانش روی پرده سینماها را به اتمام رساند، روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه خواهد شد و هنوز تاریخ دقیقی برای پخش نسخه دیجیتالی و بلوری آن تعیین نشده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان