این سالاد پاییزی را حتما درست کنید و از خوردنش لذت ببرید!

سالاد انار یکی از سالادهای خوشمزه و خوشرنگ پاییزی است که با سینه مرغ، ذرت، گردو و انار تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و مقوی است.

عصر ایران- سالاد‌ها همیشه محبوب‌اند! از پیش غذا گرفته تا مزه کنار غذا همیشه پای سالاد در میان است. اصلا وقتی روی میز یا سفره سالاد نباشد، انگار سفره یک چیز اساسی کم دارد. سالاد‌ها انقدر متنوع و هیجان انگیز و رنگارنگ هستند که تمامی ندارند. مثلا در رستوران‌ها معمولا یک میز مخصوص فقط به سالاد اختصاص دارد که هرکدامشان انگار دارند به شما چشمک می‌زنند.

سالاد‌ها در اصل به عنوان پیش غذا سرو می‌شوند، اما بعضی وقت‌ها انقدر چیز‌های خوشمزه و مقوی داخلشان هست که برای خودشان یک پا غذای اصلی به حساب می‌آیند. مثلا اگر سالاد سزار را تنها بخورید، آنقدر سیر می‌شوید که جا برای غذا نمی‌ماند، حالا سالاد ماکارانی که جای خودش را دارد. فصل پاییز که از راه می‌رسد، وقت درست کردن سالاد‌های رنگارنگ و زیباست.

اسفناج، نارنگی و انار پایه ثابت سالاد‌های پاییزی هستند. سالاد انار یکی از خوشمزه‌ترین سالاد‌های پاییزی است که می‌توانید آن را در منزل درست کنید و از خوردنش در کنار اعضای خانواده لذت ببرید، پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

مواد لازم

سینه مرغ پخته: 1 عدد
ذرت پخته: 1 لیوان
انار دانه شده: 1 لیوان
گردوی خرد شده: نصف لیوان
سس مایونز: 2 قاشق غذاخوری سرپر
جعفری تازه خرد شده: نصف لیوان
نمک و فلفل سیاه: به میزان لازم

طرز تهیه

این سالاد پاییزی را حتما درست کنید و از خوردنش لذت ببرید!

برای درست کردن این سالاد خوشرنگ و زیبای پاییزی کار زیادی نیاز نیست انجام بدهید. کافی است سینه مرغ پخته را خرد کنید و داخل کاسه بریزید. حالا ذرت پخته، انار دانه شده، گردوی خرد شده، جعفری خرد شده، سس مایونز و نمک و فلفل سیاه را به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید تا همه مواد با هم کاملا مخلوط شوند. حالا سالاد آماده را داخل ظرف سرو بریزید و به مدت نیم ساعت داخل یخچال بگذارید تا مزه‌ها به خورد هم بروند. نوش جان.
نکات مهم
1 ـ اگر دوست ندارید از سس مایونز استفاده کنید، بهتر است از ماست پرچرب یا یونانی به جای سس مایونز استفاده کنید.
2 ـ جعفری را به اندازه‌ای خرد کنید که آب نیندازد، وگرنه داخل سالاد رنگ پس می‌دهد و طعم سالاد را خراب می‌کند.
3 ـ سعی کنید از انار ترش استفاده کنید تا طعم سالاد بهتر شود.

منبع: فرارو

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان