دنیای اقتصاد : شبکه افق هم حرف های مهمان همسو با خودش را گردن نگرفت!/ انتشار سخنان شهیدحاج قاسم سلیمانی برای تخطئه اظهارات معصومی اصل

شبکه افق نیز روز گذشته در یک «اسلاید شو» از برنامه، سخنان شهید سردار قاسم سلیمانی را در قالب صدا و گزیده‌ای از آن سخنان پخش کرد که او در آن می‌گوید : اینکه در جامعه مدام بگوییم او بی‌حجاب و این باحجاب است یا اصلاح‌طلب و اصولگراست، این چپ است و آن راست است پس چه کسی می‌ماند؟ اینها همه مردم ما هستند.

دنیای اقتصاد نوشت: شبکه افق روز گذشته با پخش سخنان شهید سردار سلیمانی در مورد حجاب و حزب‌اللهی‌ها به مصاحبه اخیر منصوره معصومی‌اصل واکنش نشان داد.
 
او که خود را مدیر موسسه بیت‌النور معرفی می‌کند، روز 8 آبان در برنامه تلویزیونی «آرمان» شبکه قرآن صداوسیما، به خاطر دعوت شبکه افق از محمدجواد آذری‌جهرمی و محمدعلی ابطحی به برنامه به افق فلسطین تلویزیون انتقاد و تاکید کرد: «این مملکت مال حزب‌اللهی‌ها است».
 
برنامه «به‌ افق‌ فلسطین» شبکه افق نیز روز گذشته در یک «اسلاید شو» از برنامه، سخنان شهید سردار سلیمانی را در قالب صدا و گزیده‌ای از آن سخنان پخش کرد که او در آن می‌گوید: اینکه در جامعه مدام بگوییم او بی‌حجاب و این باحجاب است یا اصلاح‌طلب و اصولگراست، این چپ است و آن راست است پس چه کسی می‌ماند؟ اینها همه مردم ما هستند. آیا همه بچه‌های شما متدین‌اند؟ آیا همه مثل هم هستند؟ نه. اما پدر، همه اینها را جذب می‌کند و جامعه هم خانواده شماست. اینکه بگوییم من هستم و بچه‌های حزب‌اللهی خودم، اینکه نمی‌شود حفظ انقلاب. اینکه نمی‌شود اثرگذاری در جامعه.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان