برنامه رمانتیک CNN برای زوج همجنس‌باز اسراییلی در میانه‌ی قتلگاه غزه+عکس و فیلم

در حالی که زنان و کودکان غزه، تحت یک نسل‌کشی سیستماتیک هستند، شبکه خبری سی ان ان با یک اقدام محیرالعقول و انتشار گزارشی عجیب، تلاش کرد تا یک‌تنه رکوردهای دنائت و دیاثت رسانه‌ای را از ان خود کند.

به گزارش سرویس جهان مشرق، در حالی که رسانه‌های جریان اصلی که وابسته به امپراتوری جهانی تبلیغات و ادراک‌سازی صهیونیزم جهانی هستند، در جریان منازعه رژیم صهیونیستی و جبهه‌ی مقاومت، مرزهای تعصب و جانبداری نسبت به اسراییل را جابه‌جا می کنند، شبکه خبری سی ان ان با یک اقدام محیرالعقول و انتشار گزارشی عجیب، تلاش کرد تا یک‌تنه رکوردهای دنائت و پستی و دیاثت رسانه‌ای را از ان خود کند. گزارش کاملا ساختگی و جعلی سی ان ان، مثلا درباره‌ی فردی «گی» (مرد همجنسباز متمایل به مرد) به نام «اومر اوهانا» است که «نامزد» مردش به نام ساگی گولان، یک عضو ارتش رژیم اشغالگر بود. طبق این داستان اشک‌انگیز(البته برای منحرفین و مفسدین اخلاقی)، آن‌ها در حال برنامه‌ریزی برای مراسم «ازدواج» بودند و همه چیز گل و بلبل و «عاشقانه» بود، تا این که حماس به اسراییل حمله کرد و معشوق اومر به جنگ اعزام شد و در آن‌جا به درک واصل گردید. جالب این‌جاست که در همین گزارش اعلام می شود که ارتش ؤزیم «کودک‌کش» اسراییل، به دنبال قانونی کردن مزایا و امتیازات خاص برای زوج‌های همجنسبازی است که یکی از زوجین در حین خدمت در ارتش کشته می شود!

برنامه «رمانتیک» CNN برای زوج همجنس‌باز اسراییلی در میانه‌ی قتلگاه غزه+عکس و فیلم
تیتر نفرت‌انگیز سی ان ان: «آماده‌ی ازدواج با دوست‌پسرش می شد. روز بعد خود را برای یک مراسم تشییع آماده می کرد.»

برنامه «رمانتیک» CNN برای زوج همجنس‌باز اسراییلی در میانه‌ی قتلگاه غزه+عکس و فیلم

حقیقت این است که در دوران بسیار عجیب و غریبی به سر می بریم. همه‌ی نقاب‌ها و آرایه‌ها و پیرایه‌هایی که تا پیش از این برای بزک کردن چهره‌ی منحط فرهنگ «لیبرال سرمایه‌داری» به کار می رفت و تمام شعارهای «آزادی»، «حقوق بشر» و امثال آن به یک‌باره فروریخت و دود شد و به هوا رفت. رسانه‌های وابسته به امپراتوری گلوبالیست زرسالاران صهیونیست، دیگر هیچ ابایی ندارند که برای تبلیغ «دستور کار» های شوم و شیطانی خود(که ترویج انحرافات جنسی یکی از سرخط‌های اصلی آن است)، شوهای آبکی و سانتی‌مانتال و در عین حال وقیحانه و مشمئزکننده بسازند. این‌چنین می شود که احتمالا مدیران سی ان ان به دستور اربابان خود، بستر جنگ بی‌رحمانه، ضدبشری و جنایتکارانه اسراییل علیه مردم غزه را انتخاب می کند تا به خیال خود، با یک تیر دو نشان بزند: هم اسراییلی‌ها را انسان‌های متمدن، فرهیخته و لیبرالی نشان دهند که در حال زندگی معمول و «رمانس» های احساسی خود بودند که مورد حمله‌ی «تروریست» های فلسطینی قرار گرفتند و "گل عشقشان نشکفته پرپر شد! " از سوی دیگر، کثیف‌ترین و منحط‌ترین نوع روابط، یعنی عمل قوم لوط را در قالبی رمانتیک و احساساتی و شاعرانه به تصویر بکشند(به پیانو زدن اومر اوهانا، صدای لرزان و اطوار زنانه‌ی او دقت کنید).

در حالی که زنان و کودکان و مردان غزه، تحت یک نسل‌کشی سیستماتیک (در سکوت و بی‌عملی کرکننده‌ی دولت‌های غربی و حتی جهان عرب) از نوعی بی‌سابقه قرار دارند و روزی نیست که ده‌ها تصویر از به خون غلتیدن غیرنظامیان در غزه منتشر نشود، شبکه‌ی سی ان ان نگران احساسات «لطیف» و قلب «حساس» مرد همجنسبازی شده که «نامزد» ش را در جنگ با حماس از دست داده است! البته، ماهیت حقیقی سی ان ان، به عنوان یکی از بازوهای اصلی گلوبالیست‌های صهیونیست از گذشته‌ها (نقش سی ان ان در عملیات روانی-تبلیغاتی برای تجاوز نظامی به افغانستان، عراق و لیبی و... را فراموش نکرده‌ایم)، همین بوده است، لیکن این‌بار می توان بی آرایش و پیرایش به چهره‌ی شیطانی آن خیره شد و هویت و ماهیت دوزخی آن را عیان دید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان