توصیه مهم سردار ارشد سپاه به جوانان و سربازان : ورزش کنید

سردار ارشد سپاه با توصیه به جوانان برای فراموش نکردن ورزش و اینکه هیچ دینی بیش از دین اسلام به ورزش سفارش کرده است افزود: سرباز، افتخار و سربلندی کشور و بلند کننده پرچم شهداست.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با توصیه به جوانان برای فراموش نکردن ورزش و اینکه هیچ دینی بیش از دین اسلام به ورزش سفارش کرده است افزود: سرباز، افتخار و سربلندی کشور و بلند کننده پرچم شهداست.
 
به گزارش تسنیم، مراسم افتتاحیه اولین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرامی داشت سردار شهید نادر مهدوی به میزبانی نیروی دریایی سپاه پاسداران به استعداد 1500 ورزشکار در مرکز آموزش رزم مقدماتی احمد بن موسی شیراز و با حضور سردار تنگسیری برگزار شد.
 
سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در افتتاحیه این جشنواره با اشاره به اینکه 160 هزار سرباز تاکنون به افتخار جانبازی نائل آمده‌اند، اظهار داشت: استان فارس 17 شهید امنیت و 20 شهید سلامت را تقدیم این نظام مقدس کرده است.
 
وی با اشاره به فرارسیدن روز میلاد حضرت عقیله بنی هاشم (س) و گرامی‌داشت روز پرستار، از تقدیم بیش از 5000 شهید در غزه قهرمان سخن گفت و تاکید کرد: باید همه بدانیم که در این راه چون وعده خداست پس پیروزی با مسلمانان است.
 
سردار تنگسیری با اشاره به برگزاری اولین جشنواره فرهنگی ورزشی وظیفه سپاه تصریح کرد: در این جشنواره قریب به 40 سازمان و رده از سپاه پاسداران در 8 رشته ورزشی و در شهری که متعلق است به سومین حرم اهل بیت حضرت احمد بن موسی علیه السلام منتسب است، شرکت کرده‌اند.
 
وی، مردم شیراز را مردمی ولایتمدار و مهمان‌نواز معرفی کرد و گفت: ما افتخار می‌کنیم که جوانان به عنوان موتور محرک پیشرفت کشور، مظهر قدرت و امید این کشور هستند.
 
سردار تنگسیری با اشاره به اینکه حاج قاسم عزیز ما به سرباز بودنش افتخار می‌کرد و امیرالمومنین سرباز را زینت کشور می‌دانستند، با تاکید به جایگاه سربازی، ادامه داد: سرباز ورزشکار زینت در زینت است و ما سرباز را مایه استحکام مرزهای کشور می‌دانیم.
 
وی با توصیه به جوانان برای فراموش نکردن ورزش و اینکه هیچ دینی بیش از دین اسلام به ورزش سفارش کرده است افزود: سرباز، افتخار و سربلندی کشور و بلند کننده پرچم شهداست.
 
سردار تنگسیری گفت: ما این جشنواره فرهنگی ورزشی را با هدف رضایت خدا، اجرای فرامین فرمانده معزز قوا، برگزار می‌کنیم، ادامه داد: مقام معظم رهبری همیشه بر ورزش جوانان تاکید دارند و معتقدند که میدان ورزشی هم مانند میدان جنگ تعیین کننده است.
 
به گفته وی، به همه نظام‌های غیر اسلامی که فقط به تربیت تک بعدی فکر می‌کنند، اسلام، معنویت یعنی روح و هم به جسم توجه دارد و ما اعتقاد داریم که یک ورزشکار، اول فکرش را آماده کند و فکر روح را آماده می‌کند و وقتی روح آماده باشد، بیش از آنچه که فکر می‌کند می‌تواند رقابت کند.
 
تنگسیری با بیان اینکه ورزش اعتماد به نفس را هم بالا می‌برد تصریح کرد: ورزش انگیزه‌ای برای دانش افزایی، بردن انضباط شخصی و فردی و آماده کردن فرد برای تحمل سختی‌ها می‌شود.
 
تاکید بر اینکه ورزش به عنوان اصل کار یک نظامی باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: این جشنواره، از امروز تا 5 روز آینده ادامه خواهد داشت، و همه شما شرکت کنندگان بدانید که پیروز شمایید و اگر در رقابت با برادران خود برنده نشدید فکر نکنید که در همه زندگی شما اثر می‌گذارد، بلکه همان قدر که به خود اعتماد کرده و در این رقابت‌ها شرکت کرده و تا این مرحله پیش آمده‌اید یعنی شما پیروزید، چرا که ما فقط به قهرمانی نباید فکر کنیم بلکه باید به پهلوانی فکر کنیم، به آنهایی که نامشان برای همیشه باقی می‌ماند.
 
با تاکید بر اینکه همه شما شرکت کنندگان برای ملت ایران، هم قهرمانید و هم پهلوان تصریح کرد: شما جوانانی هستید که از این مرز و بوم در مقابل ظالمین دفاع می‌کنید.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان