لزوم استفاده از هوش مصنوعی در صنعت بانکداری کشور

مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک گفت: یکی از مهمترین موضوعات فناوری امروز هوش مصنوعی است، هوش مصنوعی در آینده تکنولوژی زندگی بشر حرف‌های بسیاری خواهد زد از این رو در دهمین همایش سرفصل بانکداری هوشمند انتخاب شده است.

مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک گفت: در جامعه پلن های هوش مصنوعی در عرصه های مختلف شروع به فعالیت کرده است و امروز می توان پدیده های اقتصادی و اقتصاد رفتاری را با هوش مصنوعی ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی عبداللهی مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام پرداخت گفت: یکی از مهمترین موضوعات فناوری امروز هوش مصنوعی است، هوش مصنوعی در آینده تکنولوژی زندگی بشر حرف‌های بسیاری خواهد زد از این رو در دهمین همایش سرفصل بانکداری هوشمند انتخاب شده است.

عبداللهی افزود: در جامعه پلن های هوش مصنوعی در عرصه‌های مختلف شروع به فعالیت کرده است و امروز می‌توان پدیده‌های اقتصادی و اقتصاد رفتاری را با هوش مصنوعی ارزیابی کرد.

به گفته عبداللهی، این همایش به عنوان لیدر و رهبر عرصه بانکداری تبدیل شده و هر موضوعی که در این همایش بولد شود در آینده نیز می‌تواند راهگشای نظام بانکداری باشد، این همایش به یک دانشگاه تجربه همراه با علم تبدیل شده و باید فرصت‌های کوتاه این چنینی را برای رشد اکوسیستم بانکی کشور غنیمت شمرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان