اهدای تندیس ملی رضایتمندی مشتری به همراه اول

شرکت ارتباطات سیار ایران با انتخاب هیأت داوران سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، شایسته دریافت تندیس ملی رضایتمندی مشتری شد.

اهدای تندیس ملی رضایتمندی مشتری به همراه اول

شرکت ارتباطات سیار ایران با انتخاب هیأت داوران سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، شایسته دریافت تندیس ملی رضایتمندی مشتری شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری یکشنبه شب ( 5 آذر 1402) با هدف تجلیل از برندهای مشتری مدار و مسوولیت پذیر در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما و با حضور برخی مدیران دولتی، چهره های سیاستگذار حوزه تجارت و فعالان کسب و کار برگزار شد.

هیأت داوران این دوره از رویداد که هر ساله درصدد تجلیل از برندهای پیشتاز مشتری مدار و مسوولیت پذیر هستند، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) را شایسته دریافت نشان و تندیس ملی رضایتمندی مشتری دانست.

با توجه به اینکه مشتری مداری در دنیای امروز به عنوان یک مزیت مهم رقابتی برای شرکت ها و کسب و کارها به حساب می آید، برخی محورهای شاخص این همایش شامل «آشنایی با تکنیک های جهانی تعامل با مشتریان و ذی نفعان بنگاه ها»، «مزایای بکارگیری ارتباط صحیح با مشتری و مشتری محوری در سازمان ها»، «شناسایی شاخص رضایت پرسنل و مشتری بر افزایش سود سازمان»، «شناخت نقش رضایتمندی مشتریان در چالش های کسب و کار»، «چگونگی کاهش فاصله ارتباطی و تعامل بیشتر با مدیران، کارکنان و مشتری در راستای افزایش ضریب رضایت در تمامی سطوح و افزایش بهره وری سازمان» بود.

همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور همواره با تأکید بر شاخص هایی نظیر «افزایش نرخ جذب مشترک با ارائه سرویس های دیجیتال جدید»، «ارتقای سطح وفاداری مشترکان»، «بهبود بهره وری»، «افزایش رضایت کارکنان»، «ارتقای جایگاه برند» و «حفظ جایگاه پرچمداری در بازار رقابتی»، سعی کرده نرخ رضایت مشتریان خود را در بالاترین سطح حفظ کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان