خواب فوق لاکچری؛ از بالش مخصوص خروپف تا لحاف کرسی ۹۵ میلیونی

خانه لوکس، ماشین گرانقیمت و لباس آنچنانی دیگر برای همه آشناست اما لاکچری بودن حالا به اتاق خواب بعضی‌ها هم وارد شده است.

به گزارش مشرق، خانه لوکس، ماشین گرانقیمت و لباس آنچنانی دیگر برای همه آشناست اما لاکچری بودن حالا به اتاق خواب بعضی‌ها هم وارد شده است.

با کمی گشت‌وگذار در شهر، با فروشگاه‌هایی روبه‌رو می‌شویم که کالاهای خوابشان با قیمت نجومی عرضه می‌شوند؛ لوازمی که بود و نبودش در زندگی‌مان خیلی تأثیری ندارد چون به قول قدیمی‌ها دل، خوش و اعصاب راحت که باشد روی سنگ هم می‌شود تخت خوابید اما زندگی بعضی‌ها ذاتا متفاوت است.

به گزارش همشهری، از آنهایی حرف می‌زنیم که شب‌ها به جای تشک، پتو و متکا درگیر تشک‌های کولردار، چشم‌بندهای کمپرس‌دار، پتوهای برقی و ده‌ها وسیله دیگر هستند.

کالاهای خواب فوق لاکچری

در یکی از ده‌ها فروشگاه فوق لاکچری کالای خواب در تهران تا جایی که چشم کار می‌کند، لوازم لوکس و آنچنانی به چشم می‌خورد؛ وسایلی که شاید برای نخستین بار نامشان را شنیده باشیم.

همه وسعت فروشگاه را با قفسه پر کرده‌اند. از پایین تا بالا، انواع لوازم برای داشتن یک خواب راحت وجود دارد. لحاف‌ها و ملحفه‌ها با نظمی خاص روی هم چیده شده و تنوع رنگ‌شان با دل بازی می‌کند. آن قدر زیبا هستند که اگر اهل ذوق هم نباشی محو تماشایشان می‌شوی. پایین هر قفسه برچسب قیمت چسبانده شده تا مشتری با خاطری آسوده جنس مورد نظر خود را انتخاب کند. فروشنده روی کیفیت جنس‌ها خیلی تأکید می‌کند و متذکر می‌شود: «ست ملحفه کتان بین 5 تا 6 میلیون تومان و ساتن آن گران‌تر است.»

بالش مخصوص خروپف

بخشی از فروشگاه فقط به ست لحاف دونفره و تک نفره اختصاص دارد. قیمت لحاف‌ها با توجه به جنس و طرح‌شان متغیر است. فروشنده می‌گوید:‌ «لحاف‌های 2 نفره ما از 30 میلیون تومان تا 42 میلیون تومان قیمت دارند.»

قفسه کناری مربوط به بالش‌هاست. آنقدر تنوع جنس دارند که برای انتخاب باید کلی وقت گذاشت. شاید در مغازه‌های عالی و معمولی هر بالش با قیمت 200 تا 300 هزار تومان فروخته شود اما اینجا بالش مایکروفایبر 5 میلیون‌و 500 هزار تومان است، بالش پروالیاف 11 میلیون، بالش پر غاز 4 میلیون‌و 330 هزار تومان و بالش سنتی پیلوا 4 میلیون‌و 750 هزار تومان. اما یکی از آنها بالش مخصوص خروپف است که 544 هزار تومان قیمت دارد. البته بالش‌های طبی هم یک تا 3 میلیون قیمت دارند.

 خواب فوق لاکچری؛ از بالش مخصوص خروپف تا لحاف کرسی 95 میلیونی

تشک مخصوص مدیتیشن

از دیگر اجناسی که در این فروشگاه دیده می‌شود، تشک برقی از 4 میلیون‌و 650 هزار تومان تا 8 میلیون تومان است که البته به درد افرادی می‌خورد که در مناطق سردسیر زندگی می‌کنند.

جالب‌تر اینکه برای افرادی که گرمای تابستان به‌شدت آزارشان می‌دهد، تشک‌های کولردار هم وجود دارد. قیمت این تشک‌ها 18 میلیون است. البته اگر کسی بخواهد تشک خوشخواب کولردار با برندی خاص بخرد باید 29 میلیون ناقابل پرداخت کند.

برای کسانی هم که می‌خواهند مدیتیشن کنند، تشکی وجود دارد که برچسب قیمت آن رقم 55 میلیون تومان را نشان می‌دهد.

 خواب فوق لاکچری؛ از بالش مخصوص خروپف تا لحاف کرسی 95 میلیونی

لحاف کرسی 95 میلیونی

از لحاف، تشک و ملحفه که بگذریم نوبت به چشم‌بندهای ماساژور می‌رسد که قیمت آنها از 380 هزار تومان تا 750 هزار تومان متغیر است. البته این چشم‌بندها بدون داشتن امتیاز ماساژور در داروخانه به قیمت 35 هزار تا 66 هزار تومان فروخته می‌شوند.

از دیگر ویژگی‌های کالاهای خواب لاکچری، گزینه لحاف کرسی طرح مولتی کالر است که 95 میلیون تومان قیمت دارد.

در این فروشگاه لوازم دیگری هم هست؛ دزدگیر پادری به قیمت 210 هزار تومان، تور بالای تخت 765 هزار تومان، قفسه‌های تجهیزات اتاق خواب، از 4 میلیون تا 9 میلیون تومان و آباژور و چراغ خواب هم از یک میلیون و 500 هزار تا 5 میلیون تومان.

چرت آخر

بعضی عدد و رقم‌ها خواب از سر آدمیزاد می‌پراند. بعضی سبک زندگی‌ها هم به احوال ما بی‌خوابی تزریق می‌کنند. اما این چرت آخر را از دست ندهید که خواب در تخت و پتوی میلیونی هم از دست کسی که اعصابش به هم ریخته است و دلش خوش نیست می‌گریزد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان