پورشه و خودرویی که کارشناسان به آن لقب جواهر داده اند! (+تصاویر)

یعنی زمانی که فردیناند پورشه طرح اولیه آن را ارائه داد و پس از فوت وی نیز فرزندش کار را جدی تر ادامه داد تا ۳۵۶ به نوعی تبدیل به برگ برنده و عامل شهرت پورشه در خودروهای اسپرت باشد...

عصر ایران- پورشه 356 یکی از مهم ترین محصولات این برند آلمانی است که سابقه آن به 1948 میلادی باز می گردد یعنی زمانی که فردیناند پورشه طرح اولیه آن را ارائه داد و پس از فوت وی نیز فرزندش کار را جدی تر ادامه داد تا 356 به نوعی تبدیل به برگ برنده و عامل شهرت پورشه در خودروهای اسپرت باشد.

در سال 1952 نسخه کابریولت پورشه 356 معرفی شد.خوب داستان را به طور سریع جلو می زنیم تا به مدلی از سال 1994 ( جانشین شایسته خانواده 356 یعنی 911 که از سال 1963 معرفی شده بود) برسیم. در این زمان علاقه مندان برند پورشه و نمونه های سقف باز آن با ارائه محدود 936 اسپیدستر براساس پلتفرم 964 کررا 2 غافلگیر شدند زیرا مدلی بود که فقط 15 دستگاه از آن تولید شد. 

پورشه 356 سی کوپه
پورشه 356 کوپه

آنچه بهانه و علت اصلی پرداختن به این داستان آلمانی بود، معرفی یک دستگاه از این 15 خودرو برای حضور در برنامه حراج است.

پورشه ای که برای حراج می رود به رنگ آبی دریایی با تریم داخلی چرم مشکی و آبی به شکل سفارشی تزئین شده است. این جواهر پورشه میزبان تیونینگ و قطعات افترمارکت ویتریو استروسک است. به همین دلیل کیت بدنه وایت بادی روی پورشه نصب شده است. این پروژه توسط تیونر مگا اسپیدستر نام گرفته است.

در بخش پیشرانه از تپنده 3.6 لیتری 6 سیلندر باکسر استفاده شده که با جعبه دنده 5 سرعته دستی هماهنگ شده است. سیستم تعلیق توسط تیونر بروزرسانی شده و رینگ های آلومینیومی برند محبوب OZ نیز در اندازه 17 اینچی نصب شده اند.

صندلی های اسپرت جذاب از برند ریکارو و سیستم صوتی استریو سونی با بلوتوث از جزئیات جذاب کابین هستند. کیلومتر شمار پورشه عدد 9506 کیلومتر را نشان می دهد.

هر چند رقم پایه هنوز مشخص نشده اما کارشناسان پیش بینی می کنند این پورشه بین 300 تا 350 هزار دلار معامله شود.

پورشه 911 مگا اسپیدستر 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان