برگزاری پویش مثل ما، مثل ماه با موضوع پیامبران اولوالعزم

انتشارات بین‌المللی «جمال» با هدف آشنایی گروه سنی کودک و نوجوان با مبانی طی کردن مسیر سعادت و رستگاری پروردگار پویش سراسری «مثل ما، مثل ماه» را برگزار می کند.

به گزارش مشرق، انتشارات بین‌المللی «جمال» این روزها در حال برگزاری پویش سراسری «مثل ما، مثل ماه» با محوریت پنج کتاب با موضوع پیامبران اولوالعزم همراه با جوایز نقدی است.

طبق فراخوان اعلام شده تاریخ برگزاری این پویش از 15 آذر تا پایان دی 1402 است. هر کتاب شامل سه سوال است که علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند پاسخ‌های صحیح به سوالات و ارسال کد را به شماره (1000100015000) انجام دهند و در این صورت یک شانس در قرعه‌کشی بزرگ انتشارات بین‌المللی جمال به دست خواهند آورد. دارید.

این پویش شامل مجموعه‌ پیامبران اولوالعزم است که پنج کتاب را دربرمی‌گیرد:

کتاب اول «پیامبر هزار و یک درخت»: داستان زندگی پیامبری است که صدها سال برای هدایت مردمش تلاش کرد.

کتاب دوم «پیامبر تبر آتشین»: داستان زندگی هیجان‌انگیز پیامبری است که آتش برایش گلستان شد.

کتاب سوم «پیامبر اژدهای چوبی»: داستان پیامبری است که از قصری زیبا و مجلل فرار کرد اما با یک تکه چوب توانست جادوگران پادشاه را شکست دهد.

کتاب چهارم «پیامبرشفابخش»: داستان پیامبری است که به هر سرزمینی قدم گذاشت بعد از رفتن او بیماری و بدی از آن سرزمین کوچ کرد.

کتاب پنجم «پیامبر گل سرخ»: داستان پیامبری با عطر گل سرخ است. پیامبری که مهربانی‌اش مانند عطر گل سرخ در سرزمین‌ مکه جاری شده بود.

نویسنده مجموعه کتاب پویش «مثل ما؛ مثل ماه»، مسلم ناصری است. نویسنده نام‌آشنای خراسانی که می‌توان راز و رمز گوشه‌های پنهان تاریخ را در قصه‌پردازی او دید.

ناصری با روایتی نو از گذشته سعی می‌کند ماجراهای فراموش‌شده را با وقایع امروز پیوند دهد و خواننده را سوار بر پل معلّقی میان دیروز و امروز با خود همراه کند.

این نویسنده و پژوهشگر تاکنون جوایز متعددی را از آن خود کرده است که می‌توان به جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی، چندین بار نویسنده برتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بارها برگزیده کتاب سال حوزه، برگزیده بیست سال ادبیات دینی، برگزیده کتاب سال داستان عاشورایی، چند بار برگزیده کتاب سال رضوی و مواردی دیگر اشاره کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان