اینستاگرام و کارآفرینی ایرانی، ۷ کسب و کار کوچک در دکوراسیون (۱)

راهنمای خرید: شاید شما هم یکی از آن کسانی باشید که این روزها به شدت دنبال کاری متناسب با شرایط و وضعیت زندگی شان می گردند و از جستجوی هر روزه خسته شده اند

راهنمای خرید: شاید شما هم یکی از آن کسانی باشید که این روزها به شدت دنبال کاری متناسب با شرایط و وضعیت زندگی شان می گردند و از جستجوی هر روزه خسته شده اند. آیا شما هم دائم رسانه های مختلف را برای پیدا کردن کاری مناسب دنبال می کنید؟! تا به حال به این فکر کرده اید که از این جست و جوی هر روزه دست بردارید، آستین بالا بزنید و کسب و کاری کوچک را خودتان راه بیندازید؟! دغدغه همه ما این است که بتوانیم شغل و منبع درآمد خوبی داشته باشیم. حتما می پرسید که منظورم از یک کسب و کار کوچک چیست و واقعا امکان انجام چه کاری وجود دارد. امروز که داشتم تقویم را می دیدیم به این فکر افتادم تا به بهانه ششم مردادماه روز ملی کارآفرینی چند کسب و کار کوچک در حوزه دکوراسیون داخلی را که توانسته موجب کسب درآمد شود، به شما معرفی کنم. به همین دلیل هم سری زدم به پیج های اینستاگرام که در دنیای الکترونیک امروز فضایی شده برای فعالیت همین کسب و کارهای کوچک! با چیدانه همراه باشید و ببینید که چگونه این افراد با ایده های جالب، ترس را به خود راه نداده اند و دست به کار شده اند.

1. صفحه اینستاگرام: naqshekohan

دختر خانمی که در صفحه naqshekohan خودش را "دخترک سنگ فروش" معرفی کرده با یک ایده جالب دست به کار هنرمندانه ای زده و از این طریق کسب درآمد می کند.

او با نقاشی بر روی سنگ ها و ساخت تابلوهای هنری و وسایل تزئینی با سنگ های رنگ شده، تصویر آنها را در صفحه اینستاگرام می گذارد و این طریق با مشتریان خود ارتباط برقرار می کند. این لوازم تزئینی می تواند به زیبایی دکوراسیون منزل کمک کند.

مطلب پیشنهادی: صنایع دستی ایران را به مهمان خارجی تان هدیه دهید

2. صفحه اینستاگرام: roustaa_design

آقای کاوه فیض در صفحه roustaa_design دست سازهای چوبی خود را در این صفحه به مشتریانش ارائه می دهد. با توجه به محصولاتی که در تصاویر این صفحه می بینید به راحتی می توانید متوجه تبحر سازننده آنها در کار نجاری بشوید.

محصولات این صفحه بیشتر میز، صندلی، وسایل تزئینی و کاربردی برای دکوراسیون منزل هستند. ظاهر طبیعی و متفاوت آنها شاید هر کسی را ترغیب به خرید از این صفحه بکند.

مطلب پیشنهادی: جذابیت دکوراسیون ایرانی با طرح و رنگ صنایع دستی

3. صفحه اینستاگرام: naghshehfirouzeh

گروه هنری نقش فیروزه، تابلوهای نقش برجسته سه بعدی از جنس گل و خاک رس می سازد. صفحه naghshehfirouzeh فضایی شده تا این گروه هنری بتواند محصولات خود را به نمایش بگذارد.

این تابلوها پس از ساخت رنگ شده و در قاب قرار می گیرند. طراحی و ساخت این تولیدات نیازماند کمی خلاقیت و پشتکار است که در تصاویر این صفحه می توان نتیجه آن را دید.

4. صفحه اینستاگرام: ferfere1393

دست سازه هاى نمدى فرفره عروسک ها و تزئینات کوچکی را برای تزئین دکوراسیون اتاق کودک در اختیار علاقه مندان قرار می دهد تا بتوانند آنها را خریداری کرده و در اتاق کودک دلبندشان استفاده کنند.

طراح و سازنده محصولات ferfere1393 سفارش قبول می کند و بنا به خواسته مشتری نام کودک را به زبان انگلیسی در طراحی دست ساز های خود وارد می کند.

5. صفحه اینستاگرام: parparakwood

یکی دیگر از فعالان در حوزه کسب و کارهای کوچک چوب و نجاری است. سازنندگان محصولات این صفحه نیز به سبک و سیاق خود دست به خلاقیت هایی برای تولیدات چوبی زده اند.

انواع میزها، لوازم تزئینی و کاربردی، وسایل آشپزخانه و ... را در این صفحه می توان دید. استفاده از آنها در دکوراسیون داخلی حال و هوایی خاص را به فضا خواهد بخشید.

مطلب پیشنهادی: ایده های اقتصادی و طبیعت دوست در خانه

6. صفحه اینستاگرام: lezatebaftani

شاید بافتنی تنها شما را به یاد لباس، عروسک سازی و چیزهایی از این قبل بیندازد. اما اگر با دقت بیشتری به آن فکر کنید می توانید ببینید که از این هنر برای بافتن روکش های کاربردی دکوراسیون هم استفاده کرد.

Lezatebaftani در صفحه خود در کنار دیگر محصولاتش تصاویر روتختی و رومبلی زیبایی را قرار داده که با قبول سفارش در ابعاد و رنگ هابی دلخواه مشتریانش آنها را می بافد.

7. صفحه اینستاگرام: axang_ir

گردانندگان صفحه axang_ir با پذیرش سفارش، تصویر دلخواه مشتری را بر روی سنگ طبیعی، چوب، فلز و پارچه در هر اندازه ای به صورت ضدآب، ضدنور چاپ می کنند.

آنها با داشتن چاپگرهای مخصوص این کار را بر روی لوازم دکوری دکوراسیون و یا حتی درب اتاق و کمدها نیز انجام می دهند.

همانطور که متوجه شدید فقط کافیست توانایی های شخصی خود را بشناسید. شرایط را بسنجید و بررسی کنید و پس از آن وارد عمل شوید. با این شیوه شاید روزی بتوانید همین کارهای کوچک را گسترش دهید و درآمد بیشتری داشته باشید.

در بخش صنایع دستی اهالی فن چیدانه می توانید کسانی که با دست سازهایشان کسب و کاری را برای خود به راه انداخته اند ببینید و به تصاویر محصولات و اطلاعات تماس آنها دسترسی داشته باشید.

در گذشته نیز شما را با صحات دیگر اینستاگرام که در حوزه دکوراسیون داخلی فعالیت میکنند آشنا کرده بودیم:
7 صفحه اینستاگرام که لوازم هیجان انگیز می فروشند!(1)
6 صفحه اینستاگرام که لوازم شیک دکوراسیون منزل می فروشند!(2)
6 صفحه اینستاگرام که لوازم شیک دکوراسیون منزل می فروشند(3)
7صفحه اینستاگرام که لوازم شیک دکوراسیون منزل می فروشند (4)

شما می توانید سوالات خود را درباره خرید لوازم منزل و یا طراحی دکوراسیون خانه تان در قسمت مشاوره دکوراسیون چیدانه با اهالی فن و کارشناسان در میان بگذارید.

نویسنده: لاله داورپناه ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر