پرداخت ۱۱۰۰میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری در شبکه بانکی

نایب‌رئیس کمیسیون مشترک جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی با اعلام این‌که یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری در شبکه بانکی پرداخت شده است، گفت: ۷۵۰ هزار پدر از تسهیلات مسکن فرزندآوری بهره‌مند و ۲۵۰ هزار مادر نیز از طریق طرح حمایت از خانواده خودرو دریافت کرده‌اند.

نایب‌رئیس کمیسیون مشترک جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی گفت: یک‌هزار و 100 میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری در شبکه بانکی پرداخت شده است.

به گزارش مهر، فاطمه محمد بیگی، نایب‌رئیس کمیسیون مشترک جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی گفت: بازیابی هویت حقیقی بانوان طی نقش‌آفرینی آنان در عرصه‌های اجتماعی و زندگی حائز اهمیت است.

وی با بیان این‌که ظرفیت مناسبی برای توسعه مشاغل خانگی با محوریت بانوان وجود دارد و سهم آن در تولید ملی کشور قابلیت افزایش دارد، افزود: بانک توسعه تعاون تدابیر مناسبی برای تسهیل فعالیت بانوان شاغل در نظر گرفته است و همچنین تسهیلات پرداختی این بانک به بانوان فعال در بخش تعاون و همچنین سهم تعلق گرفته به سایر بانوان در قالب انواع تسهیلات قرض‌الحسنه حمایتی، نیز رو به رشد بوده است.

نایب‌رئیس کمیسیون مشترک جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی با اعلام این‌که یک‌هزار و 100 میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری در شبکه بانکی پرداخت شده است، گفت: 750 هزار پدر از تسهیلات مسکن فرزندآوری بهره‌مند و 250 هزار مادر نیز از طریق طرح حمایت از خانواده خودرو دریافت کرده‌اند.


 
 
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان