افزایش امنیت در دیوار با احراز هویت ویدیویی

دیوار با هدف افزایش اعتماد و اطمینان در معاملات کاربران، سرویس احراز هویت تصویری یا ویدیویی را به پلتفرم خود اضافه کرده که باعث جلوگیری از کلاهبرداری می‌شود

دیوار برای افزایش امنیت معاملات کاربران و کاهش کلاهبرداری، سرویس احراز هویت دیجیتال(ویدیویی) را راه‌اندازی کرده است. پلتفرم دیوار با داشتن بیشتر از 53 میلیون کاربر، یکی از بسترهای اصلی داد و ستد آنلاین در ایران است و روزانه 500 هزار آگهی در این پلتفرم ثبت می‌شود. افزایش امنیت و ایجاد اطمینان برای کاربران در حین معامله، همیشه یکی از دغدغه‌های دیوار بوده و این امکان جدید با استفاده از شرکت‌های سرویس دهنده‌ای خارج از دیوار، در همین راستا به این پلتفرم اضافه شده است.
 
این سرویس بخشی از راهکار جدید دیوار به حساب می‌آید که به عنوان «کنار دیوار» شناخته می‌شود. در این رویکرد جدید کاربران دیوار می‌توانند روی بستر این پلتفرم از خدمات شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های دیگر در مراحل انجام معامله استفاده کنند تا تجربه‌ای امن‌تر و راحت‌تری داشته باشند.
 
پیش از این کاربران دیوار می‌توانستند با وارد کردن شماره موبایل و کد ملی خود احراز هویت اولیه‌ای را انجام دهند. اکنون با اضافه شدن احراز هویت ویدیویی که مانند احراز هویت آنلاین برای باز کردن حساب بانکی است، فروشنده کالا یا ارائه دهنده خدمات می‌تواند با ارسال ویدئویی کوتاه احراز هویت تصویری را از سرویس‌های همکار دیوار دریافت کند. استفاده از این ویژگی در همه دسته‌های دیوار برای کاربران فراهم شده است.
 
کسانی که از طریق دیوار اقدام به فروش کالا یا ارائه خدماتی مانند تعمیرات و… می‌کنند به این شکل هویت‌شان به‌صورت رسمی تایید و ثبت می‌شود و دیگر کاربران هم با مشاهده احراز هویت تصویری آگهی‌گذار، مطمئن می‌شوند همان فردی است که تصویرش در آگهی وجود دارد یا خیر؛ شبیه تایید هویت راننده‌‌های تاکسی اینترنتی.
 
به گزارش اتاق خبر دیوار، کاربران با این ویژگی اطمینان بیشتری برای خرید یا استفاده از خدمات پیدا می‌کنند و آگهی‌های احراز هویت شده بازدید بیشتری خواهند داشت.
 
کاربران می‌توانند برای بهبود روند فروش کالا و رونق کسب‌وکار خدماتی خود در حال حاضر از سه سرویس‌دهنده یوآیدی، گاتا و ونیفای (عصر داده) برای احراز هویت تصویری استفاده کنند.

مسیر استفاده از احراز هویت ویدیویی

1- برای استفاده از این سرویس،پس از ثبت آگهی کافی است در اپلیکیشن دیوار به بخش مدیریت آگهی بروید.
 
افزایش امنیت در دیوار با احراز هویت ویدیویی
 
2- در این قسمت با انتخاب تکمیل آگهی در بخش مکمل‌های آگهی باید درخواست احراز رو بزنید.
 
افزایش امنیت در دیوار با احراز هویت ویدیویی
 
3- با ورود به بخش درخواست احراز، سرویس‌های مختلف موجود برای شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید از این بخش سرویس مورد نظرتان را انتخاب کنید. بعد از انتخاب سرویس وارد فرآیند آن در پلتفرم شرکت ارائه دهنده سرویس می‌شوید. در این مرحله می‌توانید انتخاب کنید که عکس احراز هویت شده شما در آگهی نمایش داده شود یا خیر.
 
افزایش امنیت در دیوار با احراز هویت ویدیویی
 
4- در پایان و پس از تایید، توضیحات احراز هویت ویدیویی به آگهی شما اضافه می‌شود و قابل مشاهده برای کاربران دیگر خواهد بود.
 
افزایش امنیت در دیوار با احراز هویت ویدیویی
 
شما می‌توانید از یک سرویس یا چند سرویس احراز هویت دیجیتال یا ویدیویی استفاده کنید و این موارد در جزئیات آگهی‌تان نمایش داده می‌شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان