موبایل قاپ های آرایشگاه های زنانه کرج دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی استان البرز: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از آرایشگاه‌های زنانه در البرز بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری دو سارق زن در استان خبر داد و گفت: این سارقان با حضور در آرایشگاه‌های زنانه اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه افراد می‌کردند.

به گزارش مهر، سرهنگ حکمت الله شجاعی گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از آرایشگاه‌های زنانه در البرز بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی از محل‌های سرقت و بکارگیری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی دو نفر سارق شدند و با شناسایی مخفیگاه متهمان در شهر کرج، آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ شجاعی مطرح کرد: پس از انتقال متهمان به پلیس آگاهی، متهمان در مواجهه با مستندهای پلیس به ناچار لب به اعتراف گشودند و به ارتکاب 10 فقره سرقت از آرایشگاه‌های زنانه اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز عنوان کرد: پس از شناسایی مالباختگان پرونده، این افراد به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بکارگیری تجهیزات بازدارنده از جمله دوربین مداربسته در مغازه‌ها و محل‌های کسب و کار تا حد زیادی سارقان را در رسیدن به اهدافشان ناکام می‌گذارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان