پرسپولیس مرد سال سابق آسیا را می‌خواهد!

باشگاه پرسپولیس بر اساس لیست خرید یحیی گل‌محمدی پیش می‌رود و برای جذب برخی از بازیکنان این لیست اقدامات اولیه را انجام داده است.

پرسپولیس فعلا سه بازیکن در لیست خرید خود دارد که برای جذب آنها اقدام کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس بر اساس لیست خرید یحیی گل‌محمدی پیش می‌رود و برای جذب برخی از بازیکنان این لیست اقدامات اولیه را انجام داده است.

بعد از منتفی شدن حضور محمدرضا آزادی در پرسپولیس، این باشگاه کار جذب جواد آقایی‌پور، محمد خدابنده‌لو و عبدالکریم حسن را در نقل و انتقالات زمستانی پیش برده است.

محد خدابنده‌لو متولد تهران، 24 ساله و عضو فعلی تیم مس رفسنجان است که قبل‌تر در گل‌گهر سیرجان، ذوب آهن و پیکان نیز بازی کرده است. این بازیکن سابق تیم امید ایران دو سال قبل هم مد نظر یحیی گل‌محمدی بود اما با رقمی بالاتر از پیشنهاد پرسپولیس راهی گل گهر سیرجان شد.

پرسپولیس مرد سال سابق آسیا را می‌خواهد!

محد خدابنده‌لو از آن دست بازیکنانی است که می‌تواند نقش رابط بین بخش دفاعی و تهاجمی تیم را برقرار کرده و شرح وظایفی شبیه میلاد سرلک داشته باشد ضمن اینکه 5 سال از او کوچک‌تر است.

جواد آقایی‌پور متولد رشت، 24 ساله و مهاجم فعلی استقلال خوزستان که در بازی با پرسپولیس بریس کرد و نمایش درخشانی داشت با سابقه بازی برای سپیدرود رشت، نساجی مازندران و شهرداری آستارا گزیه دیگری برای خط حمله سرخ‌هاست.

پرسپولیس مرد سال سابق آسیا را می‌خواهد!

جواد آقایی‌پور با همان دو گلی که در اهواز به پرسپولیس زد چشم یحیی را گرفت اما حالا مسئولان باشگاه با پرس‌وجو و مشورت از هم‌بازیان سابق او به این نتیجه رسیده‌اند که مهاجم قابل و آینده‌داری است.

عبدالکریم حسن، مدافع چپ مشهور قطری که در سال 2018 بازیکن سال آسیا شد و به‌عنوان بازیکن السد بارها مقابل پرسپولیس و تیم ملی ایران بازی کرده دیگر گزینه سرخ‌هاست. این بازیکن 28 ساله بعد از سال‌ها بازی در السد مدتی به تیم یوپن بلژیک قرض داده شد اما در اتفاقی عجیب به تیم الجهرا کویت منتقل شده و برای این تیم بازی می‌کند.

پرسپولیس مرد سال سابق آسیا را می‌خواهد!

عبدالکریم حسن دفاع چپ سابق السد در فهرست خرید یحیی حضور داشت.

در هر سه مورد با باشگاه‌های این بازیکنان صحبت شده و باشگاه پرسپولیس دنبال گرفتن رضایت‌نامه آنهاست. در عین حال یکی دو گزینه دیگر نیز وجود دارند که باشگاه برای جذب آنها اقداماتی انجام داده است.

البته این سه بازیکن در شرایطی به پرسپولیس خواهند پیوست که سه بازیکن از لیست 19 نفره بزرگسال این تیم خارج شوند. با توجه به بحث جدایی میلاد سرلک و خارج شدن نام مرتضی پورعلی‌گنجی یک بازیکن بزرگسال دیگر پرسپولیس نیز باید از لیست خارج شود تا این سه نفر جذب شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان