محسن رضایی : اضافه‌شدن گوشت ماهی به سفره‌ها، قیمت گوشت قرمز را کنترل می‌کند

محسن رضایی در جریان سفر به منطقه خلیج فارس و بازدید از  پرورشگاه‌ ماهی در قفس این منطقه، اظهار کرد: هزاران کیلومتر ساحل دریایی و اقیانوسی در اطراف ایران یک فرصت استثنایی برای کشور است و با این وجود، نباید وضعیت گوشت، غذا و معیشت مردم در تنگنا باشد. اضافه‌شدن گوشت ماهی به سفره مردم، قیمت گوشت قرمز را نیز کاهش می‌دهد و یا کنترل می‌کند.

محسن رضایی گفت: نباید وضعیت غذا و معیشت مردم در تنگنا باشد و اضافه‌شدن گوشت ماهی به سفره‌ها، قیمت گوشت قرمز را کنترل و به سمت کاهش هدایت می‌کند.
 
به گزارش ایسنا؛ محسن رضایی در جریان سفر به منطقه خلیج فارس و بازدید از  پرورشگاه‌ ماهی در قفس این منطقه، اظهار کرد: هزاران کیلومتر ساحل دریایی و اقیانوسی در اطراف ایران یک فرصت استثنایی برای کشور است و با این وجود، نباید وضعیت گوشت، غذا و معیشت مردم در تنگنا باشد. اضافه‌شدن گوشت ماهی به سفره مردم، قیمت گوشت قرمز را نیز کاهش می‌دهد و یا کنترل می‌کند.
 
وی افزود: ماهی در قفس که از ابتکارات وزارت جهاد کشاورزی و جهاد سازندگی بوده، باید از سوی وزارت جهاد و سایر دستگاه‌های اجرایی پشتیبانی شود.
 
این پرورشگاه ماهی از سوی تعدادی از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس راه‌اندازی شده و دارای بیش از 130 قفس است که هرکدام سالانه بیش از 60 تن برداشت دارند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان