۶ کشته در پی واژگونی پراید در جاده سپیدان به یاسوج

حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس در این ارتباط گفت : صبح امروز چهارشنبه مورخ ۲۷دی ماه ۱۴۰۲، طی تماس تلفنی گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو سواری پراید در کیلومتر ۵ جاده سپیدان به یاسوج دریافت شد.

واژگونی خودرو پراید در جاده سپیدان به یاسوج 6 کشته بر جای گذاشت.
 
به گزارش ایسنا؛ حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس در این ارتباط گفت : صبح امروز چهارشنبه مورخ 27دی ماه 1402، طی تماس تلفنی گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو سواری پراید در کیلومتر 5 جاده سپیدان به یاسوج دریافت شد.
 
وی افزود: بلافاصله 7 نفر از نجاتگران تخصصی امداد و نجات در حوادث جاده ای پایگاه بین جاده ای تنگ تیزآب و کوهستان هلال احمر سپیدان با خودرو های آمبولانس و خودرو تخصصی نجات کوهستان به محل حادثه اعزام و اقدام به انجام عملیات رها سازی با دستگاه های تخصصی نمودند.
 
 درویشی عنوان کرد: 6 کشته و 1 مصدوم این حادثه شامل دو نفر خانم، 3 نفر کودک و یک نفر آقا بوده و یک نفر مصدوم این حادثه که یک نوزاد بود، جهت انجام مراحل درمانی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع) سپیدان منتقل گردید.
 
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس در پایان از مردم خواست تا با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از وقوع چنین حوادثی جلوگیری کنند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان