افتتاح المپیک زمستانی جوانان در کره

این بزرگترین المپیک زمستانی جوانان خواهد بود که ۱۸۰۳ ورزشکار از ۷۸ کشور در آن حضور دارند و در ۸۱ رویداد در هفت رشته رقابت خواهند کرد.

چهارمین دوره المپیک زمستانی جوانان امشب در شرق کره جنوبی افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از یونهاپ، استان گانگوون پس از اینسبروک اتریش، لیلهامر نروژ و لوزان سوییس، اولین میزبان آسیایی مسابقات المپیک زمستانی جوانان خواهد بود.

این مسابقات که برای ورزشکاران 15 تا 18 سال است، از امشب در کره جنوبی شروع می‌شود.  

این بزرگترین المپیک زمستانی جوانان خواهد بود که 1803 ورزشکار از 78 کشور در آن حضور دارند و در 81 رویداد در هفت رشته رقابت خواهند کرد.

کره جنوبی به عنوان میزبان با 102 ورزشکار بزرگ‌ترین تیم را در اختیار خواهد داشت.

به خاطر تمرکز بیش‌تر بر دوستی و آموزش از طریق ورزش، در هیچ مسابقه مراسم رسمی توزیع مدال به ورزشکاران اهدا نمی‌شود اگرچه با این حال مدال‌ها به ورزشکاران برتر داده می‌شود.    

تمام مسابقات در گانگ‌نئونگ، در حدود 160 کیلومتری شرق سئول برگزار می‌شود و پیونگ‌چانگ، درست در غرب گانگ‌نئونگ، میزبان رقابت‌های پرش‌های اسکی، بیاتلون، اسکی صحرایی و ترکیبی خواهد بود.

انصراف آلبانی از حضور در رقابت‌ها

کمیته برگزاری این رقابت‌ها اعلام کرد آلبانی از چهارمین المپیک زمستانی جوانان کنار کشید تا تعداد کشورهای شرکت کننده به 78 کشور کاهش یافت. آلبانی قرار بود یک ورزشکار را اعزام کند، اما آن ورزشکار اخیراً بیمار شد و از مسابقات کنار رفت.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان