محکومیت ۲۸ میلیارد ریالی قاچاقچی ارز در کرمانشاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: این قاچاقچی ارز درخصوص موضوع قاچاق ارز به پرداخت ۹ میلیارد و ۳۳۹ میلیون ریال و برای خودرو حامل ارز قاچاق نیز به پرداخت ۹ میلیارد و ۳۳۹ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از محکومیت 28 میلیارد ریالی قاچاقچی ارز در این استان خبر داد.

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با مهر با اعلام این خبر، اظهار کرد: پرونده قاچاق 22 هزار و 600 دلار آمریکا به ارزش 9 میلیارد و 339 میلیون ریال در شعبه ششم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: پس از رسیدگی شعبه و با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی از سوی متهم، این فرد به پرداخت بیش از 28 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: این قاچاقچی ارز درخصوص موضوع قاچاق ارز به پرداخت 9 میلیارد و 339 میلیون ریال و برای خودرو حامل ارز قاچاق نیز به پرداخت 9 میلیارد و 339 میلیون ریال جریمه محکوم شد.

شاهی با اشاره به تخفیف در محکومیت جزای نقدی برای متهم، تصریح کرد: این قاچاقچی ارز در نهایت به پرداخت 18 میلیارد و 679 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

وی در رابطه با این پرونده توضیح داد: با گزارش نیروی انتظامی پیرامون کشف ارز قاچاق از یک خودرو در محور گیلانغرب-کرمانشاه، پرونده این تخلف برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان