گزارش رویترز از کلیدخوردن زمزمه مذاکرات آمریکا برای خروج از عراق!

خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه ادعا کرد که برخی شواهد نشان دهنده آغاز مذاکرات اولیه دو کشور عراق و آمریکا با هدف پایان حضور نظامی این کشور در عراق است.

رویترز به نقل از منابع خود روز چهارشنبه فاش کرد که کاخ سفید در نامه‌ای مهم به دولت عراق درباره شروط اولیه خود درباره پایان دادن به حضور نظامی در عراق را مطرح کرده است.

به گزارش مهر، خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه ادعا کرد که برخی شواهد نشان دهنده آغاز مذاکرات اولیه دو کشور عراق و آمریکا با هدف پایان حضور نظامی این کشور در عراق است.

بر پایه این گزارش، خبرگزاری رویترز از محتوای نامه آمریکا به وزیر خارجه عراق از طریق سفیر آمریکا در بغداد خبر داد.

این خبرگزاری مدعی شد محتوای این نامه درباره آغاز مذاکرات اولیه دو کشور در رابطه با پایان عملیات ائتلاف بین المللی تحت رهبری آمریکا در عراق است.

این خبرگزاری در عین حال تاکید کرد که این روند ممکن است چندین ماه تا سال‌ها طول بکشد، بنابراین خروج نیروهای آمریکایی قریب الوقوع نیست.

از سوی دیگر، شبکه خبری سی ان ان ان به نفل از منابعی نوشت که انتظار می‌رود که واشنگتن مذاکرات خود را با بغداد در خصوص آینده حضور نظامی آمریکا در عراق به زودی آغاز کند.

سی ان ان به نقل از مقامات آمریکایی همچنین با اشاره به حضور نیروهای این کشور در سوریه گفت که این کشور قصد ندارد نیروهای خود از سوریه خارج کند و این موضوع در دست بررسی نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان