کشته شدن ۳ نظامی آمریکایی در حمله پهپادی به اردن/ بایدن: قلب آمریکا جریحه دار شد

کشته شدن سه آمریکایی در «برج ۲۲» در اردن در نزدیکی مرز با سوریه، تشدید قابل توجه وضعیت متزلزل در خاورمیانه را نشان می‌دهد.

شبکه خبری «سی‌ان‌ان» آمریکا امروز (یکشنبه) گزارش داد که در یک حمله پهپادی شبانه به یک پایگاه کوچک آمریکایی در اُردن، سه سرباز ارتش ایالات متحده کشته و 25 نفر از نیروهای نظامی آن زخمی شدند.
 
به گزارش ایرنا از این شبکه خبری آمریکایی، فرماندهی مرکزی ایالات متحده امروز در بیانیه‌ای تایید کرد که در جریان حمله یک هواپیمای بدون سرنشین «به پایگاهی در شمال شرقی اردن»، سه سرباز کشته و 25 نفر مجروح شدند.
 
بر اساس این گزارش، کشته شدن سه آمریکایی در «برج 22» در اردن در نزدیکی مرز با سوریه، تشدید قابل توجه وضعیت متزلزل در خاورمیانه را نشان می‌دهد.
 

بایدن: قلب آمریکا جریحه دار شد

 
«جو بایدن» رییس جمهور آمریکا امروز یکشنبه هلاکت نظامیان آمریکایی در اردن بر اثر حمله پهپادی را تایید کرد.
 
رییس جمهور آمریکا بدون ارایه هرگونه سند و مدرکی در این خصوص ادعا کرد: حمله به نیروهای ما که منجر به کشته شدن 3 نظامی شد، توسط گروه های تحت حمایت ایران که در سوریه و عراق فعالیت می کنند، انجام شد!
 
در بیانیه بایدن در این خصوص ادعا شده است: در حمله پهپادی به نیروهای ما در شمال شرقی اردن نزدیک مرز سوریه، 3 نظامی آمریکایی کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند. همه مسببین این حمله را در زمان مناسب و به شیوه ای که ما انتخاب می کنیم، پاسخگو خواهیم کرد. در حال جمع‌ آوری اطلاعات درباره این حمله هستیم و می‌ دانیم که این حمله توسط گروه‌ های افراطی مورد حمایت ایران صورت گرفته است!
 
بیانیه «جو بایدن» اضافه کرد: قلب آمریکا با کشته شدن 3 نظامی -در حمله به نیروهای مان- در شمال شرق اردن سنگین و آکنده از غم شده است.
 
وی در این بیانیه خاطرنشان کرد: ما تعهد خود را نسبت به خانواده‌ های قربانیان و مبارزه با تروریسم حفظ خواهیم کرد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان