جرایم جدید رانندگی اعلام شد/ پلیس : رانندگی در حالت مستی ۴۰۰ هزار تومان جریمه دارد

پلیس راهور تهران بزرگ : همچنین تخلف تجاوز به چپ از محور راه نیز ۷۵ هزار تومان جریمه و ۵ نمره منفی برای خودرو‌های شخصی و ۹ نمره نیز برای وسایل نقلیه عمومی در نظر گرفته شده است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای رانندگی در حالت مستی 400 هزار تومان جریمه و 10 نمره منفی برای وسیله نقلیه شخصی و 20 نمره منفی هم برای وسایل نقلیه عمومی در نظر گرفته شده است که علاوه بر این راننده به مراجع قضایی نیز معرفی خواهد شد.
 
به گزارش صدا و سیما، سرهنگ فیروز کشیر درباره بند‌های 5 تا 10 جدول نمرات منفی گفت: 20 تخلف حادثه ساز موجب نمره منفی می‌شود که در برخی مواقع جمع این نمرات منفی باعث می‌شود تا به راننده خدمات ارائه نشود. 
 
سرهنگ کشیر گفت: حرکت با دنده عقب در بزرگراه‌ها یکی از تخلفات حادثه ساز است که برابر با جدول تخلفات حادثه ساز 150 هزار تومان جریمه و 5 نمره منفی برای وسایل نقلیه شخصی و 7 نمره منفی برای وسایل نقلیه عمومی در نظر گرفته شده است. 
 
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: همچنین برای تخلف سرعت 30 کیلومتر بیشتر از حد مجاز نیز 200 هزار تومان جریمه و 5 نمره منفی برای خودرو‌های شخصی و 10 نمره نیز برای وسایل نقلیه عمومی در نظر گرفته شده است. 
 
وی گفت: تخلف عبور از محل ممنوع نیز 90 هزار تومان اعمال قانون و 4 نمره منفی برای خودرو‌های شخصی و 6 نمره نیز برای وسایل نقلیه عمومی در پی خواهد داشت.
 
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: همچنین تخلف تجاوز به چپ از محور راه نیز 75 هزار تومان جریمه و 5 نمره منفی برای خودرو‌های شخصی و 9 نمره نیز برای وسایل نقلیه عمومی در نظر گرفته شده است.
 
جرایم جدید رانندگی اعلام شد/ پلیس : رانندگی در حالت مستی 400 هزار تومان جریمه دارد
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر