وقتی اینترنشنال تروریست‌ها را فعال مدنی جا می‌زند!/ با زینب جلالیان و آموزش‌های تجزیه‌طلبان پژاک آشنا شوید+ عکس

طی این سال‌هایی که از بازداشت زینب جلالیان، عضو گروهک تروریستی پژاک، گذشته، رسانه‌های ضدانقلاب وابسته به گروهک پژاک و کومله، تلاش کردند تا او را یک فعال مدنی و مددکار اجتماعی معرفی کنند.

سرویس سیاست مشرق- جعل تصاویر زینب جلالیان، عضو تروریست گروهک پژاک بار دیگر در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است. اینبار شبکه اینترنشنال با جعل تصویر جلالیان، سعی دارد یک تروریست را فعال مدنی جا بزند!

زینب جلالیان 14 ساله بود که در سال 75 در منطقه پنجوین کردستان عراق، به عضویت گروهک تروریستی پژاک درآمد. جلالیان پس از حدود 10 سال آموزش نظامی، سال 1386 در منطقه کرمانشاه، شناسایی و بازداشت شد. جلالیان یک سال بعد، به دلیل اقدام مسلحانه علیه جمهوری اسلامی ایران، عضویت در گروهک پژاک، حمل و نگهداری سلاح و تجهیزات نظامی، فعالیت تبلیغی به نفع گروه‌های مخالف نظام، به اعدام محکوم شد. اما در سال 1390 شامل عفو رهبر جمهوری اسلامی شد و حکم وی به حبس ابد کاهش پیدا کرد.

طی این سال‌هایی که از بازداشت زینب جلالیان گذشته، رسانه‌های ضدانقلاب وابسته به گروهک پژاک و کومله، تلاش کردند تا او را یک فعال مدنی و مددکار اجتماعی معرفی کنند.

در راستای این تلاش‌ها، تصاویر آموزش‌های زینب جلالیان در مقرهای نظامی پژاک را پنهان کرده و از انتشار آن در فضای مجازی جلوگیری کردند. از زینب جلالیان تنها یک تصویر مشخص وجود داشت که در آن تصویر نیز اسلحه به دست دارد و رسانه‌های معاند ناچار شدند با فتوشاپ، تصویر جلالیان را جعل کرده و اسلحه را حذف کردند.

وقتی اینترنشنال تروریست را فعال مدنی جا می‌زند

وقتی اینترنشنال تروریست را فعال مدنی جا می‌زند

این اقدام ناشیانه در سال‌های اخیر از سوی رسانه‌های معاند صورت گرفته بود و تلاش می‌شد تا با برچسب‌های حقوق بشری، جرائم و اتهامات زینب جلالیان تحریف شود. روایت وارونه این رسانه‌ها از ماجرای زینب جلالیان در چهره‌ه‌های سیاسی و رادیکالی ایران و همچنین نهادهای بین‌المللی تکثیر شد. زهرا رهنورد، همسر میرحسین موسوی سال 89 در پیامی، علیه حکم اعدام زینب جلالیان موضع گرفته بود. او به این بهانه خواستار لغو اعدام در ایران شده بود.

برخی سازمان‌ها نظیر «عدالت برای ایران» و Redress در گزارشاتی چند صفحه‌ای، به این بهانه علیه دولت و دستگاه قضایی ایران به سازمان ملل شکایت کرده بودند، اما اکنون با گذشت چند سال، نوبت به شبکه اینترنشنال رسیده تا بار دیگر تصاویر زینب جلالیان را جعل کند و با تحریف، یک تروریست عضو پژاک را فعال مدنی جا بزند.

وقتی اینترنشنال تروریست را فعال مدنی جا می‌زند

تصویر اصلی

وقتی اینترنشنال تروریست را فعال مدنی جا می‌زند

تصویر جعلی که اسلحه در آن حذف شده است

اما این تلاش‌های اینترنشنال و دیگر رسانه‌های معاند نیز برای تطهیر عناصر گروهک‌های تروریستی ناکام مانده است. افزوده بر این اینکه تصویر اصلی زینب جلالیان با اسلحه افشا شده، تصاویر دیگر او مبنی بر آموزش‌های نظامی در پایگاه‌های پژاک نیز منتشر شده است.

وقتی اینترنشنال تروریست را فعال مدنی جا می‌زند

زینب در کنار نیروهای مسلح پژاک

وقتی اینترنشنال تروریست را فعال مدنی جا می‌زند

آموزش‌های نظامی زینب جلالیان با سلاح در کوهستان

وقتی اینترنشنال تروریست را فعال مدنی جا می‌زند

آموزش‌های نظامی دسته دختران گروهک تروریستی پ. ک.ک با حضور زینب جلالیان

همچنین علاوه بر زینب جلالیان، خواهر او دنیز جلالیان نیز به عضویت گروهک پژاک درآمده بود. او نیز از جمله افرادی بود که با ادعای ارتباط‌گیری با خواهرش در زندان، شایعات زیادی را مبنی بر شکنجه خواهرش در زندان مطرح کرده بود و پایگاه‌های رسانه‌ای و حقوق بشری معاند نیز با استفاده از این ادعاها، سعی بر اعمال فشار بین‌المللی علیه ایران و دستگاه قضایی می‌کردند.

دنیز جلالیان، ادعاها و شایعات خود را در مصاحبه با شبکه اینترنشنال و و پایگاه‌های خبری ضدانقلاب و فعال در حوزه کردستان مطرح می‌کرد. دنیز جلالیان از جمله افرادی بود که ادعای ابتلای خواهرش، زینب جلالیان، به بیماری کرونا را مطرح کرده بود. اما وکلا پیگیر وضعیت جلالیان، با مطالعه پرونده پزشکی اعلام کردند که هیچ شواهدی از ابتلای زینب جلالیان وی به کرونا وجود ندارد.

وقتی اینترنشنال تروریست را فعال مدنی جا می‌زند

زینب جلالیان (سمت چپ) و دنیز جلالیان (خواهر زینب) با پوشش رسمی پ. ک.ک

وقتی اینترنشنال تروریست را فعال مدنی جا می‌زند

مصاحبه دنیز جلالیان، خواهر زینب جلالیان با شبکه اینترنشنال و جوسازی علیه جمهوری اسلامی ایران

شبکه اینترنشنال و رسانه‌های معاند درحالی با اطلاعات فیک و آدرس غلط، زینب جلالیان را تطهیر می‌کنند که از دیرباز استفاده گروهک تروریستی پ. ک.ک از کودکان و به کار گیری آنها از سنین کودکی مورد انتقاد رسانه‌های ایران بوده است. پ. ک.ک درحالی زینب جلالیان را در 14 سالگی به کار گرفته و به او آموزش‌های نظامی داده که متهم به «کودک سربازی» بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان