طرز تهیه کباب سیسیلی لذیذ با دستور پخت آسان

طرز تهیه کباب سیسیلی که یک نوع کباب مغزدار ویژه است در این بخش قرار داده شده است. این کباب خوشمزه و عالی بوده و با گوشت گوساله و مرغ نیز تهیه می شود.

طرز تهیه کباب سیسیلی لذیذ با دستور پخت آسان

طرز تهیه کباب سیسیلی با یک رسپی ساده و خانگی در این بخش قرار داده شده است که با نحوه تهیه آن آشنا می شوید. این کباب طعم و عطر ویژه ای داشته و با نحوه تهیه آن آشنا خواهید شد.

کباب های خانگی و اصیل طرفداران زیادی دارند. طرز تهیه کباب لقمه و کباب چوبی با طعم فوق العاده در لینک قرار داده شده که با نحوه تهیه آن آشنا می شوید.

رسپی کباب سیسیلی

مواد اولیه:

  • سینه مرغ: 300 گرم
  • زیتون سیاه: 75 گرم
  • راسته گوساله: 300 گرم
  • پیازچه: 4 عدد
  • آویشن: 1 قاشق چای خوری
  • پاپریکا: 1 قاشق چای خوری
  • فلفل و نمک: به میزان لازم
  • روغن زیتون: چند قاشق

طرز تهیه کباب سیسیلی:

ابتدا باید سینه مرغ را پاکر کرده تا استخوان نداشته باشد. پوست مرغ را جدا کرده و به تکه های ریز برش بزنید. گوشت را نیز بعد از شستن به تکه های ریز تقسیم نمایید. برای مزه دار کردن می توانید از آویشن، نمک، پاپریکا، روغن، فلفل و … استفاده کنید. چند ساعتی مواد گوشت مزه دار شده را درون یخچال قرار دهید.

مواد اولیه کباب سیسیلی

پیازچه و زیتون را ریز کرده در صورتی که می خواهید آن را له کنید. گوشت های مزه دار شده را با استفاده از یک گوشتکوب له کنید تا باز شود. مخلوطی از پیازچه و زیتون های خرد شده را در میان آن بریزید. گوشت را به صورت بقچه ای بپیچید. آن را درون یک سیخ قرار دهید و روی حرارت ملایم کباب کنید.

کباب ها را با استفاده از حرارت ملایم به خوبی مغزپخت نمایید. مزغ را نیز به همین صورت باز کرده و درون آن را پر کنید و بپیچید. شما می توانید مرغ را با همین شیوه نیز مزه دار کنید. این نوع کباب ویژه و خوشمطه است و شما می توانید طعم متفاوتی از آن را تجربه کنید.

در این مرحله از طرز تهیه کباب سیسیلی باید کباب را با نان یا برنج سرو کنید. کباب ها را در کنار ظرف چیده و نوش جان کرده این کباب طعم و مزه ای عالی داشته و شما می توانید یک کباب متنوع و خوشمزه داشته باشید. این کباب برای 5 نفر یک وعده کافی و مناسب است. برای مغزپخت شدن این نوع کباب حتما باید آن را روی حرارت ملایم قرار دهید.

طرز تهیه کباب سیسیلی

شما می توانید این کباب را روی تابه ای گریل کرده که حرارت آن ملایم باشد. طعم این کباب فوق العاده است و یک نوع کباب مغزدار ویژه بوده که شما می توانید طعم عالی آن را تجربه کنید. شما می توانید از مقداری زعفران هم برای مزه دار شدن این نوع کباب ویژه استفاده کنید. برای مغز این کباب نیز می توانید از سبزیجات دلخواه دیگر استفاده نمایید. ترکیب گردو نیز در این کباب عالی بوده و طعم و مزه آن را ویژه می کند.

شما می توانید این کباب را با استفاده از یک سس ویژه نیز مزه دار کنید و در کنار یک سس دستی این کباب را میل نمایید. برای سس کنار این کباب می توانید از سس انار، سس سیر و دیگر سس های دستی استفاده کنید. طعم و مزه این سس ها فوق العاده خوشمزه هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان