ایران اقدام تروریستی دولت آمریکا در داخل خاک عراق را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه: اقدام متجاوزانه نیرو‌های تروریستی سنتکام در بغداد، در راستای تداوم حمایت تمام عیار دولت آمریکا از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین انجام شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه اقدام متجاوزانه نیرو‌های تروریستی سنتکام در بغداد، در راستای تداوم حمایت تمام عیار دولت آمریکا از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین انجام شد، آن را مصداق بارز تروریسم دولتی آمریکا دانست.

به گزارش میزان، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اقدام تروریستی دولت آمریکا در داخل خاک عراق که منجر به شهادت چند نفر از نیرو‌های مقاومت در برابر تروریسم از جمله ابوباقر الساعدی از فرماندهان ارشد مبارزه با تروریسم و داعش گردید را شدیدا محکوم و آن را مصداق بارز تروریسم دولتی آمریکا و نیز «نقض حاکمیت ملی» و «تمامیت ارضی عراق» و مخالف قوانین و مقررات بین‌المللی دانست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: اقدام متجاوزانه نیرو‌های تروریستی سنتکام در بغداد، در راستای تداوم حمایت تمام عیار دولت آمریکا از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین انجام شد.

کنعانی ضمن تبریک و تسلیت به ملت و دولت عراق و خانواده‌های این شهدای گرانقدر، تداوم اینگونه ماجراجویی‌ها توسط آمریکا را تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی دانست.

سخنگوی وزارت امور خارجه بار دیگر بر مسؤلیت جامعه جهانی و نیز شورای امنیت سازمان ملل متحد در پیشگیری از اقدامات و حملات غیرقانونی و یکجانبه آمریکا در منطقه و پیشگیری از توسعه دامنه‌های بحران و بی‌ثباتی تاکید کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان