انهدام ۱۲ باند سرقت در لرستان

فرمانده انتظامی استان لرستان: این مدت ۱۲ باند سرقت منزل، خودرو، احشام، محتویات خودرو و کابل برق متلاشی و تعداد ۴۱ نفر سارق در این راستا شناسایی و دستگیر شدند که در مجموع اعضای این باند‌ها به ۹۸ فقره انواع سرقت در سطح استان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: 12 باند سرقت در استان منهدم و 459 سارق و 28 مالخر در بهمن ماه سال جاری دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، سردار یحیی الهی روز شنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی استان لرستان با اشراف اطلاعاتی و همکاری خوب مردم و حمایت دستگاه قضایی موفق به دستگیری 459 سارق و 28 مالخر در بهمن ماه سالجاری شدند.

وی افزود: این مدت 12 باند سرقت منزل، خودرو، احشام، محتویات خودرو و کابل برق متلاشی و تعداد 41 نفر سارق در این راستا شناسایی و دستگیر شدند که در مجموع اعضای این باندها به 98 فقره انواع سرقت در سطح استان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در بهمن ماه 870 فقره انواع سرقت کشف شده است، تاکید کرد: با تلاش های صورت گرفته 27 درصد نسبت به سال گذشته افزایش کشف داشته ایم.

دستگیری سوداگر مرگ و کشف 50 کیلوگرم تریاک در کوهدشت

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری سوداگر مرگ و کشف 50 کیلو گرم تریاک در شهرستان کوهدشت خبر داد.

سردار الهی اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید مقابله ای با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کوهدشت با انجام اقدامات اطلاعاتی از تصمیم یک قاچاقچی در پوشش خانوادگی مبنی بر جا به جایی مواد مخدر مطلع که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ضمن هماهنگی های قضائی، مأموران به محل مورد نظر در محورهای مواصلاتی اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری، سرانجام یک دستگاه خودروی وانت را شناسایی، در یک عملیات پلیسی متوقف و یک نفر قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته از خودروی موصوف 50 کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار الهی با اشاره به اینکه در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر شد، گفت: مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر از اولویت های اصلی پلیس است و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان