مدارس تربت حیدریه در روز شنبه تعطیل شد

مسوول روابط عمومی فرمانداری ویژه تربت حیدریه گفت: مجموع عوامل مربوط به اخذ رای موجب شده است ستاد انتخابات تربت حیدریه تصمیم به تعطیلی مدارس در روز شنبه بگیرد.

مسوول روابط عمومی فرمانداری ویژه تربت حیدریه گفت: مدارس این شهرستان به دلیل استفاده از آنها به عنوان شعبه اخذ رای و احتمال طولانی شدن فرایند شمارش آرا در روز شنبه تعطیل شد.

مهدی ناصری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکی دیگر از دلایل این تصمیم درگیری بسیاری از فرهنگیان به عنوان عوامل اجرایی انتخابات در شعب اخذ رای است.

وی ادامه داد: برخی از عوامل اجرایی شعب از روز گذشته و برخی دیگر از سحرگاه امروز در محل‌های اخذ رای حضور داشته و در حال انجام فرایندهای اخذ رای هستند و با توجه به نحوه استقبال مردم، احتمال تمدید ساعت رای گیری هم وجود دارد.

مسوول روابط عمومی فرمانداری ویژه تربت حیدریه گفت: مجموع این عوامل موجب شده است ستاد انتخابات تربت حیدریه تصمیم به تعطیلی مدارس در روز شنبه بگیرد.

به گزارش ایرنا، فرهنگیان، اولیا و دانش آموزان هرگونه تغییر در خصوص غیرحضوری شدن مدارس آموزش و پرورش در خراسان رضوی را تنها از کانال آموزش و پرورش خراسان رضوی به آدرس https://shad.ir/apkhrazvi در پیام رسان شاد، پیگیری کنند.

جمعیت واجدان شرایط اخذ رای در حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌لات 271 هزار و 832 نفر است که از این تعداد 13 هزار و 453 نفر رای اولی هستند.

همچنین از مجموع بیش از 224 هزار نفر جمعیت شهرستان تربت‌حیدریه، 175 هزار و 122 واجد شرایط اخذ رای هستند.

تربت‌حیدریه در کنار شهرستان‌های زاوه و مه‌ولات یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تاریخ جمعه 11 اسفند 1402 برگزار می‌شود.

شهرستان 224 هزار نفری تربت‌حیدریه در 150 کیلومتری جنوب‌ مشهد قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان