واکنش سخنگوی شورا نسبت به حوادث اخیر مترو

نادعلی با اشاره به اتفاقات روز گذشته در مترو گفت: مهم است که درخصوص چنین اتفاقاتی به موقع هم عذرخواهی کنند و هم پاسخگو باشند

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اتفاقات روز گذشته در مترو گفت: مهم است که درخصوص چنین اتفاقاتی به موقع هم عذرخواهی کنند و هم پاسخگو باشند.

به گزارش ایلنا، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران در نشست خبری خود که ظهر امروز برگزار شد، گفت: ما در سال دوم موضوعیت حمل و نقل را برای سال 1403 در برنامه چهارساله پیش بینی کرده ایم. در برنامه ریزی برنامه توسعه اولویت اول را به گسترش ناوگان حمل و نقل عمومی اختصاص دادیم برهمین اساس در سال 1402 اولویت را این موضوع قرار دادیم. با اقداماتی که امسال اتفاق افتاده است، انشالله در سال 1403 گسترش حمل و نقل عمومی را شاهد خواهیم بود.

وی در پاسخ به این سوال که مهمترین مصوبات شورای شهر در این یکسال چه بوده است، گفت: نسبت گیری موضوعات شهری چه در موضوعات کالبدی و چه در موضوع روح شهر را باید در بودجه شهرداری ببینیم. تنظیم اینها در کمیسیون های تخصصی و در کمیسیون برنامه و بودجه سعی شده است که تناسب داشته باشد به طور مثال ما تلاش کردیم با توجه به موضوعات کمیسیون فرهنگی و اجتماعی 11 درصد بودجه را به این حوزه اختصاص دادیم.

نادعلی با اشاره به اتفاقات روز گذشته در مترو گفت: مهم است که درخصوص چنین اتفاقاتی به موقع هم عذرخواهی کنند و هم پاسخگو باشند. البته ما ناوگان حمل و نقل را فرسوده تحویل گرفتیم و مدیریت سابق مترو خالی بودن انبار مترو را به ما اعلام کرد. لذا مدیریت شهری تمام تلاش خود را کرد تا به محض سرپا شدن منابع اقدامات خود را انجام دهد و تا زمانی که این اقدامات انجام شود برای اینکه مشکلی ایجاد نشود موضوع اورهال است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان