۵ توصیه ارتباطاتی به نمایندگان مجلس دوازدهم

پیشاپیش به شما بگویم که قطعا در این چهار سال خطا هم خواهید داشت. در سخن یا عمل فرقی نمی‌کند اما راه علاجش تکذیب و دشمن خواندن رسانه‌ها نیست. از همان بنده خدایی که به صورت سربازی سیلی زد بپرسید حرفم را تایید می‌کند. به جایش ضمن پذیرفتن خطا در صدد جبرانش بربیایید و در این مسیر از همان رسانه‌ها مدد بخواهید.

عصر ایران ؛ محمد آریان‌نیا - ضمن تبریک به برادران و خواهران بهارستانی، اگر اجازه بفرمایید در پس همه خوشحالی‌های خودتان و اطرافیانتان، چند نکته ارتباطاتی را متذکر شوم:

یک: در روزهای انتخابات، بعید می‌دانم اگر عزیزی ساعت سه نیمه شب هم از شما سوالی داشت او را بی‌پاسخ می‌گذاشتید. حالا اشکالی ندارد آن زمان را در خواب باشید اما لطفا ترتیبی اتخاذ بفرمایید تا مردم به شما یا افراد نزدیک به شما دسترسی مناسب را داشته باشند.

دو: دوره دوازدهم هم مانند یازده دوره قبلش به سرعت برق و باد خواهد گذشت. برای اینکه حداقل در پایان این دوره، کسی با طعنه نپرسد که این «چار سال» چه می‌کردید پیشنهاد می‌دهم که هر شب به طور کوتاه در سایتتان خلاصه‌ای از عملکرد آن روزتان را بنویسید. ده دقیقه هم بیشتر وقت نمی‌گیرد و توسط مسئول روابط عمومی‌تان هم به آسانی انجام می‌شود اما برکاتی خواهد داشت که بیا و ببین.

سه: در ایام انتخابات، اگر شما لیوانی آب می‌خوردید رسانه‌های هوادار شما تیتر می‌زدند: «نوشیدن غرورآفرین آب از سوی نامزد حماسه‌ساز». اشکالی ندارد اما لطفا الان که به نماینده «تغییر نقش» داده‌اید این جور رسانه‌ها و افراد را از خود دور کنید. نزدیکی کسانی که برای رشد فقط تملق بلدند نه تنها به رشد آن‌ها کمکی نخواهد کرد بلکه شما را هم پایین خواهد کشید.

چهار: پیشاپیش به شما بگویم که قطعا در این چهار سال خطا هم خواهید داشت. در سخن یا عمل فرقی نمی‌کند اما راه علاجش تکذیب و دشمن خواندن رسانه‌ها نیست. از همان بنده خدایی که به صورت سربازی سیلی زد بپرسید حرفم را تایید می‌کند. به جایش ضمن پذیرفتن خطا در صدد جبرانش بربیایید و در این مسیر از همان رسانه‌ها مدد بخواهید.

پنج: این یادداشت را علاوه بر رسانه‌های مجوزدار، حتما در شبکه‌های اجتماعی فیلتر شده هم می‌خوانید. اگر توان بیرون آمدن از این شبکه‌ها را ندارید و نگران هستید که صدایتان در «سایر شبکه‌ها» شنیده نشود لطفا کاری کنید که هیچ‌کداممان به فیلترشکن نیاز نداشته باشیم. هر چه رسانه‌هایی که مخاطب بیشتری دارند راحت‌تر در دسترس قرار بگیرند نفعش را در آخر خودتان خواهید برد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان