فهرست جدید کالاها و خدمات آسیب رسان به سلامت اعلام شد

معاونت بهداشت وزارت بهداشت در راستای اجرای ماده ۴۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت(۲) و بند ج ماده ۷ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور، فهرست بازنگری شده کالاها و خدمات آسیب رسان به سلامت را برای سال ۱۴۰۳ ابلاغ کرد.

معاونت بهداشت وزارت بهداشت در راستای اجرای ماده 48 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت(2) و بند ج ماده 7 قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور فهرست بازنگری شده کالاها و خدمات آسیب رسان به سلامت را برای سال 1403 ابلاغ کرد.

به گزارش تسنیم، معاونت بهداشت وزارت بهداشت در راستای اجرای ماده 48 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت(2) و بند ج ماده 7 قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور، فهرست بازنگری شده کالاها و خدمات آسیب رسان به سلامت را برای سال 1403 ابلاغ کرد.

مطابق بند ج ماده 7 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور، تبلیغ کالاها و خدمات مندرج در این فهرست از سوی همه رسانه‌ها ممنوع است. همچنین تعیین عوارض و مالیات بر این فهرست از طریق کارگروه موضوع ماده 48 قانون الحاق برخی مواد به قانون بخشی از مقررات مالی دولت(2) و بند پ ماده 26 قانون مالیات بر ارزش افزوده، تعیین و ابلاغ می‌شود.

فهرست کالاها و خدمات آسیب رسان به سلامت سال 1403 در تصویر زیر قابل مشاهده است:

فهرست جدید کالاها و خدمات آسیب رسان به سلامت اعلام شد

فهرست جدید کالاها و خدمات آسیب رسان به سلامت اعلام شد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان