ثبت ۶۴۶۲۴ تصادف در ۱۱ روز/ ۴۶۹ کشته نتیجه سفرهای نوروزی!

سرهنگ احمد شیرانی: حجم کل تردد جاده ها از ۲۴ اسفند (۲۸۳ میلیون تردد) متوسط روزانه ۲۵ میلیون تردد ثبت شده است که نسبت به سال گذشته ۵ درصد کاهش داشته است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: از 24 اسفندماه تا امروز (6 فروردین) متأسفانه 469 نفر جان خود را در تصادفات از دست دادند و 12هزار و 528 نفر هم در تصادفات مصدوم شدند.

سرهنگ احمد شیرانی؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: حجم کل تردد جاده ها از 24 اسفند (283 میلیون تردد) متوسط روزانه 25 میلیون تردد ثبت شده است که نسبت به سال گذشته 5 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: 383 مورد تصادفات فوتی با جان باختن 469 نفر و 10 هزار و 119 فقره تصادفات جرحی با مجروحیت 12 هزار و 528 نفر در بازه سفرهای نوروزی ثبت شده است.

شیرانی با بیان اینکه 54 هزار و 122 تصادف خسارتی در بازه سفرهای نوروزی در جاده‌های کشور ثبت شده است، گفت: استان‌های کرمان، فارس، اصفهان، خوزستان و خراسان رضوی بیشترین فوتی‌های تصادفات را تا به امروز داشته‌اند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور بیان کرد: به جز استان خراسان شمالی، سمنان و خراسان رضوی در سایر استانها و محورهایشان شاهد بارش برف و باران هستیم.

شیرانی با بیان اینکه حدالمقدور از سفرهای غیرضروری پرهیز کنید، گفت: در اکثر محورها شرایط جوی ناپایدار حاکم است و رانندگان باید خود را برای مواجه شدن با هرگونه شرایط جوی در جاده‌ها آماده کنند.

وی در پایان به سه علت اصلی تصادفات جاده ای اشاره کرد و گفت: عدم توجه به جلو، عدم توانایی در کنترل وسیله و سرعت و سبقت غیرمجاز مهم ترین علل تصادفات تا به امروز بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان