طرز تهیه نان حبابی خوش طعم و ایده آل

طرز تهیه نان حبابی که یک نان ساده است در این بخش قرار داده شده که مطالعه می کنید. این نان لطیف بوده و طعم و مزه ای عالی دارد.

طرز تهیه نان حبابی خوش طعم و ایده آل

این نان یکی از انواع نان های ساده بوده که طعم فوق العاده ای داشته و می توانید برای عصراناه و صبحانه این نان را داشته باشید. در ادامه نیز با طرز تهیه نان حبابی آشنا می شوید.

تهیه انواعی از نان های خانگی کار ساده ای است که شما می توانید در ارگا با آن آشنا شوید. طرز تهیه نان چاودار و نان بالشتی نیز در لینک قرار داده شده است که مطالعه می کنید.

رسپی نان حبابی

مواد اولیه:

  • آرد: 350 گرم
  • کره: 30 گرم
  • شیر عسلی: 120 گرم
  • آب یا شیر: 180 گرم
  • نمک: 3 گرم
  • مخمر: 6 گرم

طرز تهیه نان حبابی:

برای اماده کردن این نان خوشمزه باید ابتدا شیر و آب را با یکدیگر ترکیب کنید. حالا شیر عسلی را اضافه کرده و ترکیب کرده با استفاده از یک همزن دستی مواد را ترکیب کرده تا کمی کف کند. در ادامه مقداری خمیر مایه یا مخمر اضافه کنید.

روش تهیه نان حبابیمجدد مواد را با یکدیگر ترکیب کرده و آرد را سه مرتبه الک نمایید. با یک لیسک مواد را خوب ترکیب کرده و بعد از اینکه خمیر در وسط ظرف جمع شد، در این بخش باید مواد را با استفاده از دست به خوبی ورز دهید. زمانی که خمیر به دست نچسبد، کافی است. شما می تونید با افزودن مقداری آرد یا کره میزان چسبندگی خمیر را تغییر دهید.

روی خمیر را یک سلفون کشیده و کنار بگذارید تا خمیر شما کمی استراحت کند. هوای اضافی خمیر را بعد از یک سعت با دست بگیرید. حالا روی یک سطح را اردپاشی کرده و خمیرها را به 10 چانه تقسیم کنید. نیمی از چانه های را ابتدا درون شیر زده و بعد باید درون کنجد بغلتانید.

یک قالب مناسب انتخاب کرده و یک کاغذ روغنی کف آن پهن کنید. در ادامه نیز مقداری کاغذ را روغن بزنید. چانه ها را یک در میان درون قالب بگذارید. مجدد روی قالب را پوشانده و زمان دهید تا خمیر کمی استراحت کند. در این مرحله از طرز تهیه نان حبابی باید فر را در دمای 170 درجه سانتی گراد قرار داده و 20 تا 30 دقیقه درون فر بگذارید تا نان بپزد.

طرز تهیه نان حبابی

برای رومال این نان نیز می توانید از مقداری کره ذوب شده استفاده کنید. این نان رسپی ساده ای داشته و یک نان خانگی فوق العاده بوده که شما در این بخش می توانید با رسپی آن آشنا شوید. این نان در وعده های مختلف صبحانه و عصرانه نیز سرو می شود و یک وعده غذایی فوق العاده برای شما خواهد بود.

توجه کنید که در صورت استفاده از شکر در این نان ممکن است، حجم ان کم شود. این نان فوق العاده در کنار کره و پنیر نیز گزینه عالی است. استفاده از مربا و … نیز در کنار این نان عالی می باشد. این نان مجلسی بوده و یک نان دست ساز خانگی می باشد. شما می توانید از یک قالب مستطیلی نیز استفاده کنید.

در صورت دلخواه می توانید برای درون این نان از گردو هم استفاده کنید. شما همچنین به طور دلخواه می توانید کنجد را در این نان حذف کنید. این نان خانگی طعم و مزه ای فوق العاده برای شما عزیزان دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان