توقیف محموله ۶ میلیاردی قاچاق در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه در بازرسی از کامیون توقیف شده مقدار ۱۶۱ هزار و ۳۳۶ قلم انواع لوازم جانبی موبایل، لوازم آشپزخانه، آرایشی و بهداشتی و وسایل خرازی فاقد مدارک و قاچاق کشف شده است، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل 161 هزار و 336 قلم انواع لوازم خارجی قاچاق به ارزش بیش از 60 میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز دهم فروروین‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با اشراف اطلاعاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل قاچاق از استان‌های جنوبی به مقصد پایتخت مطلع شدند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پس از اعزام چند اکیپ گشت به محورهای مواصلاتی کامیون حامل قاچاق را شناسایی و طی یک عملیات متوقف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه در بازرسی از کامیون توقیف شده مقدار 161 هزار و 336 قلم انواع لوازم جانبی موبایل، لوازم آشپزخانه، آرایشی و بهداشتی و وسایل خرازی فاقد مدارک و قاچاق کشف شده است، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده بیش از 60 میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار الهی بیان کرد: یک نفر در این رابطه دستگیر و همراه پرونده به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان