نیفلو؛ تسکین درد زانو در کمتر از ۱۵ دقیقه (+فیلم و عکس)

چه درد به واسطه یک تمرین سخت یا آسیب دیدگی را تجربه می کنید، با درد مزمن ناشی از افزایش سن مواجه هستید، یا تنها به دنبال حفظ فرم و عملکرد مطلوب زانوی خود هستید، نیفلو می تواند به شما کمک کند.

عصر ایران - نیفلو (Kneeflow) شبیه به یک کلاه ایمنی برای کاسه زانوی انسان به نظر می رسد و برای تسکین درد این مفصل از گرما، نور و ماساژ استفاده می کند. گرما به افزایش جریان خون کمک می کند، نور سلول ها را برای ترمیم خود تحریک می کند و ماساژ در کاهش درد نقش دارد.

نیفلو می تواند سریع تر از قرص ها و بهتر از اسپری های موضعی عمل کند و بدون استفاده از مواد شیمیایی یا حتی نیاز به تجویز پزشک به تسکین درد زانو کمک کند.

نیفلو؛ سه دستگاه در یک دستگاه برای تسکین و بهبود درد زانو

چه درد به واسطه یک تمرین سخت یا آسیب دیدگی را تجربه می کنید، با درد مزمن ناشی از افزایش سن مواجه هستید، یا تنها به دنبال حفظ فرم و عملکرد مطلوب زانوی خود هستید، نیفلو می تواند به شما کمک کند. این دستگاه برای جوانسازی مفصل و تسکین درد از طریق رسیدگی به این مساله هم به صورت سطحی و هم عمقی طراحی شده است.

نیفلو؛ تسکین درد زانو در کمتر از 15 دقیقه

ترکیبی از گرما درمانی و کیسه های هوای ماساژ روی سطح زانو کار می کنند تا جریان خون را افزایش داده و فیزیوتراپی را برای این مفصل فراهم کنند. از سوی دیگر، نوزده لامپ فروسرخ مستقل در سطحی عمیق تر وارد عمل شده و با کمک به بازسازی سلول های آسیب دیده، بهبود دلیل اصلی درد را هدف قرار می دهند.

با توجه به اینکه در پی بهبودی سفتی یا درد زانو هستید، ترمیم هر گونه آسیب یا استرس وارد شده به مفصل را هدف قرار داده اید، یا فقط قصد دارید پس از یک روز کاری طولانی به احساس آرامش در زانوهای خود برسید، پنل کنترل نیفلو به شما اجازه می دهد تا بین حالت های مختلف گزینه مناسب خود را انتخاب کند.

نیفلو؛ تسکین درد زانو در کمتر از 15 دقیقه

تنها کاری که کاربر باید انجام دهد بستن نیفلو همانند یک گارد زانو به دور مفصل خود است. یک نمایشگر لمسی ال سی دی به وی اجازه می دهد تا تنظیمات نیفلو را کالیبره کرده و بین حالت های مختلف یکی را انتخاب کند. همچنین، امکان تنظیم میزان گرما و فشار کیسه های هوا به صورت دستی وجود دارد.

تنظیم دما می تواند بین 45 درجه سلسیوس برای تسکین درد و سفتی تا 55 درجه برای درمان درد شدیدتر صورت بگیرد. زمانی که حالت مد نظر خود را انتخاب کنید، نیفلو وارد عمل می شود. عملکرد کیسه های هوا احساس ماساژی تسکین دهنده را شبیه سازی کرده و به کاهش درد و کسب آرامش کمک می کند. به طور همزمان، نیفلو از گرما و نور درمانی در یک دوره 15 دقیقه ای استفاده می کند و پس از آن به طور خودکار خاموش می شود.

نیفلو؛ رسیدگی به دلیل ریشه ای درد برای بهبود شرایط زانو

نیفلو؛ تسکین درد زانو در کمتر از 15 دقیقه

آنچه که نیفلو را متمایز می کند، این واقعیت است که بدون اشکال تهاجمی پزشکی مانند مصرف دارو، عمل جراحی یا حتی اسپری های موضعی به تسکین و بهبود دردها و آسیب دیدگی ها کمک می کند. این دستگاه به طور موثر به دلیل ریشه ای درد رسیدگی کرده و بدن را برای کسب بهبودی تشویق می کند. نیفلو انواع مشکلات از التهاب و درد عادی مفصل یا خستگی و سفتی زانو تا موارد جدی تر مانند پارگی مینیسک یا رباط صلیبی را پوشش می دهد.  

این دستگاه برچسب قیمت 249 دلاری را یدک می کشد. نیفلو به گونه ای طراحی شده است که بی سیم و قابل حمل باشد، از این رو، می توانید در خانه از آن استفاده کرده یا حتی آن را در محل کار یا باشگاه ورزشی همراه خود داشته باشید. یک چرخه 15 دقیقه ای برای تسکین و درمان روزانه توصیه شده است. این دستگاه از طریق یک کابل یو اس بی قابل شارژ است.  

نیفلو؛ تسکین درد زانو در کمتر از 15 دقیقه

نیفلو؛ تسکین درد زانو در کمتر از 15 دقیقه

نیفلو؛ تسکین درد زانو در کمتر از 15 دقیقه

نیفلو؛ تسکین درد زانو در کمتر از 15 دقیقه

نیفلو؛ تسکین درد زانو در کمتر از 15 دقیقه

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان