پرفروش ترین برندهای ساعت سوئیسی در سال ۲۰۲۳ کدام بودند؟

طبق برآوردها، فروش ساعت های برند رولکس در سال ۲۰۲۳ برای اولین بار از ۱۱/۲ میلیارد دلار عبور کرد که این رقم فاصله ی چشمگیری با میزان فروش دیگر برندهای سوئیسی همچون کارتیه و امگا در سال ۲۰۲۳ دارد که به ترتیب ۳/۵ میلیارد دلار و ۲/۹ میلیارد دلار تخمین زده شده است.

ساعت های سوئیسی به ظرافت، زیبایی و کیفیت شان شهره اند. تصویر زیر، سهم هر یک از برندهای ساعت سوئیسی را از مجموع فروش ساعت های سوئیسی در سال 2023 نشان می دهد.

پرفروش ترین برندهای ساعت سوئیسی در سال 2023 کدام بودند؟

سلطه ی رولکس بر بازار ساعت سوئیس

به گزارش روزیاتو، طبق برآوردها، فروش ساعت های برند رولکس در سال 2023 برای اولین بار از 11/2 میلیارد دلار عبور کرد که این رقم فاصله ی چشمگیری با میزان فروش دیگر برندهای سوئیسی همچون کارتیه و امگا در سال 2023 دارد که به ترتیب 3/5 میلیارد دلار و 2/9 میلیارد دلار تخمین زده شده است.

به علاوه، برند رولکس توانسته با اختصاص دادن 30/3 درصد از سهم بازار خرده فروشی، جایگاه خود را در بازار ساعت های سوئیسی تثبیت کند.

جدول زیر برندهای ساعت سوئیسی و سهم هر یک آن ها از مجموع فروش ساعت های سوئیسی در سال 2023 را نشان می دهد:

پرفروش ترین برندهای ساعت سوئیسی در سال 2023 کدام بودند؟

صنعت ساعت سوئیس در سال 2023 رکورد فروش 30 میلیون دلاری را تجربه کرد. 4 برند بزرگ ساعت های سوئیسی یعنی رولکس، پتک فیلیپ، اودمر پیگه و ریچارد میل توانستند در مجموع 43/9 درصد از سهم بازار سال گذشته ی ساعت های سوئیسی را به خود اختصاص دهند. این در حالی است که سهم این 4 برند از بازار سال 2019 ساعت های سوئیسی پیش از همه گیری کرونا، در مجموع 36/9 درصد بود.

لازم به ذکر است که برند سوئیسی واشرون کنستانتین هم در سال 2023 توانست با فروش 1/23 میلیارد دلاری به جمع 8 برند ساعت سوئیسی با فروش میلیارد دلاری بپیوندد.

ساعت های لوکس و گران قیمت سوئیسی با قیمت بیش از 28 هزار دلار، سهمی 69 درصدی از رشد بازار ساعت های سوئیسی در سال 2023 داشتند. به علاوه، این ساعت ها 44 درصد از کل ارزش صادرات ساعت های سوئیسی را به خود اختصاص دادند. با این وجود، سهم این ساعت ها از تعداد ساعت های سوئیسی به فروش رفته در سال 2023 تنها 2/5 درصد بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان